Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nolaat puolisosi julkisesti?

Vierailija
14.06.2015 |

Olin viikonloppuna eräässä tapahtumassa, jossa juontajina oli aviopari. Nainen aloitti piikittelyn miehelleen, mies jatkoi sitä sitten potenssiin sata takaisin. Voin kertoa että myötähäpeä oli kyllä valtaisa. Eikä ollut mitään hyväntahtoista vitsailua, "kaikella rakkaudella", vaan nimenomaan sellaista vittumaista piikittelyä, jonka kaikki muutkin tajusi.

Mikä ihme tuossa on motiivina? Ilmeisen huono parisuhde, mutta miksi se puoliso pitää julkisesti nolata kaikkien edessä? Tuleeko siitä jotenkin hyvä mieli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on julkisesti nolatuksi tulemisesta. Mieheni saattaa ruokakaupassakin ärjyä ja sättiä vielä kassalla, jos olen ottanut yhden suklaapatukan (huom. olen hoikka). Tyyli on silloin jotain tällaista: "ei addikti nyt millään pysty olla ottamatta tuotakaan"...tilitys jatkuu ja jatkuu. Tässä vaiheessa kassa on jo vaikean näköinen. Minä olen siinä vaiheessa hiljaa. Avaan sanaisen arkkuni varsin kovaäänisesti vasta autossa. Ja kyllä, tämän julkisen kiukkuamisen ja monen muun syyn takia olen pohtinut paljon eroamista.

Vierailija
2/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselisi hetkeäkään tuollaista käytöstä. Joillekin vain kulissit ovat niin tärkeät, että niiden pystyssä pysymiseksi ottaa vastaan millaista paskaa tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me miehen kanssa vitsaillaan toisten huonoista puolista julkisestikin. Ei toki mistään aroista asioista vaan ihan tiedossa olevista joista toinen ei suutu. 

Vierailija
4/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sairasta. Onneksi meillä ei ole tuollaista.

Vierailija
5/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä mun näkemässä tapauksessa mentiin ihan henkilökohtaisiin juttuihin, osa oli sellaisia joita en olisi halunnut edes tietää... Että todella törkeissä mittasuhteissa mentiin.

t.ap

Vierailija
6/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä rakastan mun miestä vieläkin enemmä jos mahdollista, kun tajusin ettei hän koskaan piikittele mulle julkisesti. Sellainen on noloa, lapsellista ja nöyryyttävää.

Mun isän uusi vaimo taas on kamala suustansa muiden kuullen. Vittuilee isälleni minkä kerkiää ja mä olen tullut siihen tulokseen, että tekee sitä sen takia, et on itse niin epävarma ihminen.

Vierailija
7/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ihmettelen tietyn tyyppisiä ihmisiä kun nolaa aina toiset julkisesti/facebookissa/toisten edessä. Kaikki henkm koht. Asiatkin kerrotaan mahd. Nolossa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi