Rikoin vahingossa ystävän antiikkiastiastoa, pistin koiran syyksi
Nyt on hirveä morkkis. Olin viikonlopun ystäväni luona vahtimassa hänen koiraansa. Huvikseni ihailin eilen iltana hänen arvokasta astiastokokoealmaa olohuoneen lasivitriinissä. Omaa kömpelyyttäni sitten tiputin vahingossa erään ison ja kauniin posliinisen matiokannun ja sirpaleiksihan se men :(
Olin ihan paniikissa ja keksin syyttää hänen koiraa. Sanoin, että olin ihaillut niitä esineitä, kun koira oli hypännyt mua päin ja kaatanut mut (saksan paimenkoira eli ihan uskottava). Kerroin tästä tekstarilla jo eilen ja tänään, kun kaveri tuli kotiin, alkoi heti huutamaan ihan täysillä koiralleen, joka ei tiennyt mitä oli tehnyt ja meni ulisten sängyn alle. Kaveri koitti vielä vyöllä antaa koiralle piiskaa, mutta koira vain murisi sängyn alla eikä kaveri saanut (onneksi) kunnolla osumaa. Lähdin siitä sitten vähin äänin pois enkä kehdannut kertoa, että minä sen oikeasti rikoin :(
Pakko avautua sori jos ei kiinnosta, mulla on niin huono olo sen eläimen puolesta
Kommentit (12)
Ilmoitathan tästä myös alueesi eläinsuojeluvirainomaisille.
Ystäväsi on vajaa. Vaikka koira olisikin rikkonut jotain, ei eläin ymmärrä tehneensä väärin jotain menneisyydessä.
No ei tällä kyllä jatkoon mennä.
Jos oikeasti rikoit kannun, osta tilalle samanlainen.
Muuten hyvä iltasatu mutta tuo piiskaus meni yli.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:56"]
Ilmoitathan tästä myös alueesi eläinsuojeluvirainomaisille.
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:58"]Ystäväsi on vajaa. Vaikka koira olisikin rikkonut jotain, ei eläin ymmärrä tehneensä väärin jotain menneisyydessä.
[/quote]
Vahingossa alapaukku! Koira-parka!
Eipä olisi kannattanut täällä avautua.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:53"]
Nyt on hirveä morkkis. Olin viikonlopun ystäväni luona vahtimassa hänen koiraansa. Huvikseni ihailin eilen iltana hänen arvokasta astiastokokoealmaa olohuoneen lasivitriinissä. Omaa kömpelyyttäni sitten tiputin vahingossa erään ison ja kauniin posliinisen matiokannun ja sirpaleiksihan se men :(
Olin ihan paniikissa ja keksin syyttää hänen koiraa. Sanoin, että olin ihaillut niitä esineitä, kun koira oli hypännyt mua päin ja kaatanut mut (saksan paimenkoira eli ihan uskottava). Kerroin tästä tekstarilla jo eilen ja tänään, kun kaveri tuli kotiin, alkoi heti huutamaan ihan täysillä koiralleen, joka ei tiennyt mitä oli tehnyt ja meni ulisten sängyn alle. Kaveri koitti vielä vyöllä antaa koiralle piiskaa, mutta koira vain murisi sängyn alla eikä kaveri saanut (onneksi) kunnolla osumaa. Lähdin siitä sitten vähin äänin pois enkä kehdannut kertoa, että minä sen oikeasti rikoin :(
Pakko avautua sori jos ei kiinnosta, mulla on niin huono olo sen eläimen puolesta
[/quote]
Ja sinä paska annoit piestä viatonta elukkaa? Olet inhottava. Toivottavasti jäät kiinni rikkomisesta.
P.s. huono provo.
No sietää ollakin. Oisit sietänyt saada itse siitä remmistä kun valehtelit ja kidutit viatonta koiraa. Ja toivon karman lain toteutumista myös ystävällesi, jolla ei pitäisi olla koiraa ollenkaan kun noin sadisti on. JOs tietäisin ja tuntisin, tekisin ilmoituksen. Ääliöitä ootte kummatkin.
ja arvelet, ettei ystäväsi käy täällä? Jäit kiinni.