Onko kaikki näkijät huijareita?
Mulla NIIN vaikea elämäntilanne, etten tiedä mitä tehdä. Suositelkaa, jos joku oikeasti tietää jotain?
Kommentit (13)
Voisitko jutella terapeutin kanssa?
Onko kaikki huijarit näkijöitä....
Herää ny pahvi. KAIKKI NÄKIJÄT ON HUIJAREITA!!!
Haluaisin tietää vaan, että haluaako lasteni isä vielä yrittää kanssani tai rakastaako hän minua, jos asiat muuttuu?
Tietysti ovat huijareita, senkin pahvi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:49"]Haluaisin tietää vaan, että haluaako lasteni isä vielä yrittää kanssani tai rakastaako hän minua, jos asiat muuttuu?
[/quote] kysy suoraan mieheltä, opetelkaa puhumaan keskenänne. Ei siinä muiden visioita tarvita.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:49"]
Haluaisin tietää vaan, että haluaako lasteni isä vielä yrittää kanssani tai rakastaako hän minua, jos asiat muuttuu?
[/quote]
No sitä et voi tietää. Mies voi itse kertoa mitä aikoo, mutta asiast ei aina suju kuten on aikonut.
Tuli vaan mieleen, että miks poliisi USA:ssa käyttää näkijöitä avukseen ja saakin apua. ap.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:49"]Haluaisin tietää vaan, että haluaako lasteni isä vielä yrittää kanssani tai rakastaako hän minua, jos asiat muuttuu? [/quote] kysy suoraan mieheltä, opetelkaa puhumaan keskenänne. Ei siinä muiden visioita tarvita.
[/quote]
Ei suostu puhumaan, kun tuli mustasukkaiseksi ja jätti. (turhasta)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:51"]Tuli vaan mieleen, että miks poliisi USA:ssa käyttää näkijöitä avukseen ja saakin apua. ap.
[/quote] ei nekään tulevaisuutta näe.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:51"]
Tuli vaan mieleen, että miks poliisi USA:ssa käyttää näkijöitä avukseen ja saakin apua. ap.
[/quote]
Miksi USA:ssa on ratkaisemattomia rikoksia jos näkijät oikeasti jotain näkisivät? Ihan kaikkea roskaa ei kannata uskoa vaikka se jossain netissä lukeekin.
Ei ne näe tulevaisuuteen.