Suunnitelkaa mulle treeniohjelma!
Niin, otsikossahan se tulikin jo. Ajattelin heittää tällaisen itseni ja teidän iltojen piristykseksi. :)
Olen 20-vuotias miehenalku. Pituuteni on 170 cm ja paino 56,5 kg. Minulla ei ole juurikaan lihaksia, mutta eipä tuota rasvaakaan. En liiku juurikaan, mutta tarkoitus olisi tehdä liikkumisesta säännöllistä. Tänään kävin hölkkälenkillä.
Vatsalihakseni erottuvat kyllä vähän, mutta tahtoisin treenata nekin kunnolla kuosiin. Samoin olemattomat rintalihakset, käsivarret ja takamus olisi kiva saada muhkeammaksi.
Eli, laatikaa mulle hauska ja toimiva ohjelma, vaikka ruokavalioineen päivineen! Tsekkailen ehdotuksianne ja valitsen tai yhdistelen niistä minulle sopivimman kokonaisuuden. :)
Kommentit (8)
Kerta päiväss lenkki lipputangon ympäri riittää.
Hyh hyh, kun oot laiha! Pihviä naamariin ja salille. 20-30kg massaa lisää ni alat sinäkin näyttää mieheltä pikkulikan sijaan.
Alat aluksi käymään salilla 3krt/vko ja muutama aerobinen päälle jos haluat kasvattaa sitä puolta. Tee eka kaksijakoisella ohjelmalla eli vaikka alakroppa ja yläkroppa eri päivinä. Jos innostut enemmän, siirry vaikka kolmijakoiseen. Kannattaa varmasti ehkä pyytää personal trainerilta oma ohjelma mutta jos ei ole siihen rahaa tai halua niin netistä löytyy vaikka mitä. Siellä on valmiita treeniohjelmia aloittelijoille. Blogeja kannattaa lukea sillä silmällä ja katsoa youtubesta, miten liikkeet tehdään oikeaoppisesti. Myös kirjastossa kannattaa vierailla.
Hanki personal trainer - saat hyvän sinulle räätälöidyn ohjelman + motivaatiota saada vastinetta käyttämällesi rahalle. :)
Jos tarkoituksenasi on saada lihaksia, niin kannattaa lähettää tämä kysymys pakkotoisto.comille ennemmin kuin tänne.
Pah, luovutat kuitenkin. Kokemusta on.
-pessimisti