Pääomatuloja yli 100 000 Suomessa mutta asuu ulkomailla
Eikö silloin oikeasti päädy noille iltapäivälehtien listoille missä on kaikki yli 100 000 tienaavat?
Kommentit (11)
Ei jos pyytää verottajalta että nimi jätetään pois listoilta ja pyyntö hyväksytään.
Ulkomailla asuessa ei tarvitse maksaa veroja suomeen, eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla asuessa ei tarvitse maksaa veroja suomeen, eli ei.
Kyllä maksetaan esim. asunnoista.
Vuosittain pitäisi listata ja julkistaa myös suurimmat sosiaalitukien saajat, koska se kaikki on pois verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
No ei sillä eu ssa on porvarienemmistö ja URsuhula sweet suojelee.
Ei. Kun Suomessa on vielä jotain kommunismi piirteita. Ei se kellekään kuuluu mitä minä tienaan paitsi verottajalle. Ihmeen touhua että Suomessa jokainen voi kyttää toisten tuloja.
Ulkomaiden tuloista maksat verot siihen asuinmaahan
Minäkin jenkkiosaketulot tilitän Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vuosittain pitäisi listata ja julkistaa myös suurimmat sosiaalitukien saajat, koska se kaikki on pois verorahoista.
Eikä pelkästään suurimmat vaan kaikki tukien saajat.
Jos on rajoitetusti verovelv niin muistaakseni ei silloin listata. Tätä varmaan mietit.
Aapeen on kateellinen kun on niin tyhmä että ei osaa sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rajoitetusti verovelv niin muistaakseni ei silloin listata. Tätä varmaan mietit.
Mä olen itse rajoitetusti verovelvollinen mutta maksan ennakkoveroja Suomeen mm. sijoitusasunnoistani sekä jostain listaamattomista yhtiöistä osingoissa. Nämä näkyy mun veroilmoituksessa Suomessa mutta ei asuinmaassa. Ei ole kyllä lähelläkään 100 000 enkä tiedä näkyisikö se sitten. Kotipaikan mukaan ne listataan eikä mulla ole kotipaikkaa Suomessa.
No ei sillä eu ssa on porvarienemmistö ja URsuhula sweet suojelee.