Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teini-ikä iskeä aikuisella?

Vierailija
14.06.2015 |

Olen 18-vuotias, asun toistaiseksi kotona. Välillä mietin, onko äidilläni jonkin sortin teini-ikä. Saa ihme raivokohtauksia, vaikken ole sanonut edes mitään. Siskolleni hän on kuin enkeli. Käyttäytyy hyvin lapsellisesti myös joskus julkisilla paikoilla ja noh, siis käyttäytyy ihan kuin teini! Tämä on hirveää, joudun onneksi asumaan enään 3 kk kotona. Niin osaatteko sanoa mistä tällainen voi johtua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet alkamassa. Tai eroahdistusta, kun tietää sinun muuttavan kohta pois. Tai molemmat yhtäaikaa. Tällaiset asiat voi muuttaa käytöstä. Toisessa hormonit vaikuttaa ja toisessa tilanne johon ei voi vaikuttaa ja tietää sen "lopullisuuden". Yrittää siis kiukuttelemalla peittää ahdistusta joka johtuu tulevasta muutosta, ei halua näyttää itkemällä tai alakulolla kuinka pahalta tuntuu. Ja sit, jos noi hormonit vielä, niin aikamoinen myllerys sisällä käynnissä. Yritä ymmärtää ja näytä, että et aio lopullisesti kadota. Kärivällisyyttä.

Vierailija
2/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kärsivällisyyttä..hups!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on jonkin "kympin" kriisi - tai menopaussi.

Vierailija
4/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuntuu vasta nyt iskeneen. Mies 28v

Vierailija
5/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:34"]Vaihdevuodet alkamassa. Tai eroahdistusta, kun tietää sinun muuttavan kohta pois. Tai molemmat yhtäaikaa. Tällaiset asiat voi muuttaa käytöstä. Toisessa hormonit vaikuttaa ja toisessa tilanne johon ei voi vaikuttaa ja tietää sen "lopullisuuden". Yrittää siis kiukuttelemalla peittää ahdistusta joka johtuu tulevasta muutosta, ei halua näyttää itkemällä tai alakulolla kuinka pahalta tuntuu. Ja sit, jos noi hormonit vielä, niin aikamoinen myllerys sisällä käynnissä. Yritä ymmärtää ja näytä, että et aio lopullisesti kadota. Kärivällisyyttä.
[/quote] Muuten tuo eroahdistus voisikin pitää paikkansa, mutta kun hän on aina toitottanut kuinka on ihanaa kun muutan ja ettei ole koskaan halunnut mitään muuta yhtäpaljob kun sitä. Ja lisäksi välillä käskenyt minun tappaa itseni joten en usko, että häntä surettaa muuttoni.
Ap

Vierailija
6/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3kymppisellä siskolla on selvästi murrosikä

Vierailija
7/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:41"]Mun 3kymppisellä siskolla on selvästi murrosikä
[/quote] Miten huomaat sen siskostasi?
Ap

Vierailija
8/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Yli 3-kymppinen kälyni on mennyt ihan sekaisin. On ollut hyvän miehen kanssa yhdessä yli 10 vuotta, menivät hiljattain naimisiin ja nyt emäntä haluaa erota. Ovat vielä saman katon alla ilmeisesti ex ukkonsa kanssa, mutta harrastaa jo seksiä muiden naisten ja miesten kanssa. On pistänyt välin poikki äitiinsä. Minulle suoraan ilmoitti elävänsä uutta teiniikää, kun on muka joutunut niin aikaisin aikuistumaan.

Vierailija
9/9 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:45"]

Kyllä voi! Yli 3-kymppinen kälyni on mennyt ihan sekaisin. On ollut hyvän miehen kanssa yhdessä yli 10 vuotta, menivät hiljattain naimisiin ja nyt emäntä haluaa erota. Ovat vielä saman katon alla ilmeisesti ex ukkonsa kanssa, mutta harrastaa jo seksiä muiden naisten ja miesten kanssa. On pistänyt välin poikki äitiinsä. Minulle suoraan ilmoitti elävänsä uutta teiniikää, kun on muka joutunut niin aikaisin aikuistumaan.

[/quote]

Siis totuushan on se että hän ei ole vileä aikuistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi