Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoudutko äänikirjojen parissa?

Vierailija
05.02.2022 |

Olen vasta löytänyt äänikirjat ja jos olo on levoton tai murehdin jotain asiaa, alan kuuntelemaan äänikirjaa ja tulee rentounut olo. Muilla samaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mieluummin, mutta kirjat kyllä rentouttavat. Äänikirja on vaan minulle liian hidas, luen paljon nopeammin.

Vierailija
2/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen itse mieluummin, ja rentoudun. Äänikirjat eivät ole mieleeni millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan äänikirjoja! Kuuntelen samalla kun teen kotitöitä tai ulkoilen.

Vierailija
4/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas luetun ymmärtäminen hakkusessa. ÄÄNIKIRJA. Ei kirja kirja.

äänikirjat ovat ihania.

Kuuntelen dekkareita. Otin aina yhden kirjailijan kerrallaan,ja kaikki hänen äänikirjansa kuuntelin,mitä vain sai.

Käytän Helmet-palvelua,ei maksa mitään. Siellä on sellaisia,joita saa heti eli "lainattavissa",ja "varattavissa" niitä joutuu odottelemaan.

Joo,kiva kuunnella.

Vierailija
5/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen mieluummin, mutta kirjat kyllä rentouttavat. Äänikirja on vaan minulle liian hidas, luen paljon nopeammin.

Jotkut kuulemma kuuntelevat niitä nopeutettuna. Esim. Bookbeatissa voi valita 1,25 kertaisen nopeuden.

Vierailija
6/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän äänikirjoja nukahtamislääkkeenä silloin, kun tekisi mieli ottaa päivätorkut, mutta olo on liian virkeä. En ole vielä kertaakaan pysynyt hereillä kymmentä minuuttia pitempään, oli kirja sitten tylsä tai kiinnostava.

Vierailija
7/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun lukemalla. Äänikirjat sitten sellaisiin hetkiin, kun tekee jotain muuta samalla.

Vierailija
8/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, äänikirjat ovat ärsyttävän hitaita 😄 Ajatuksena olisi kiva kuunnella kirjaa vaikka lenkillä tai siivotessa, mutta käytännössä ei vain toimi.

Vierailija
9/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut bookbeat jo pari vuotta. Linjani on se, että kuuntelen faktakirjoja, elämäkertoja yms. mutta luen itse tabletilta fiktiot. Lukijan rooli on sen verran suuri, että saattaa "pilata" tai ikävästi värittää kaunokirjallisuuden. Tietokirjoissa tällaista vaaraa ei ole.

Vierailija
10/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoudun lukemalla. Äänikirjat sitten sellaisiin hetkiin, kun tekee jotain muuta samalla.

Mä en taas pysty keskittymään jos touhuaa muuta.

Vierailija
11/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yksi parhaista keksinnöistä ikinä.

Vierailija
12/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ollut bookbeat jo pari vuotta. Linjani on se, että kuuntelen faktakirjoja, elämäkertoja yms. mutta luen itse tabletilta fiktiot. Lukijan rooli on sen verran suuri, että saattaa "pilata" tai ikävästi värittää kaunokirjallisuuden. Tietokirjoissa tällaista vaaraa ei ole.

Miksi maksat kun kirjastosta löytyy e-kirjoja ja äänikirjoja.

Vierailija
13/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siivouskin sujuu kuin tanssi kun on äänikirja taustalla. Jari Nissinen paras lukija ikinä.

Vierailija
14/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ärsyynnyn. Siksi en kuuntele muutaman kokeilun jälkeen äänikirjoja ollenkaan. 

Vierailija
15/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan hömpötystä, pullamössö ei jaksa edes itse lukea.

Vierailija
16/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän äänikirjoja nukahtamislääkkeenä silloin, kun tekisi mieli ottaa päivätorkut, mutta olo on liian virkeä. En ole vielä kertaakaan pysynyt hereillä kymmentä minuuttia pitempään, oli kirja sitten tylsä tai kiinnostava.

Minullakin ongelmana nukahtaminen.

Siksi luen. e-kirjoja.

Vierailija
17/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, äänikirjat ovat ärsyttävän hitaita 😄 Ajatuksena olisi kiva kuunnella kirjaa vaikka lenkillä tai siivotessa, mutta käytännössä ei vain toimi.

Lukemisnopeutta voi säätää,hitaammalle tai nopeammalle!

Vierailija
18/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksat kun kirjastosta löytyy e-kirjoja ja äänikirjoja.

Parempi valikoima eikä rajattua laina-aikaa?

t. eri

Vierailija
19/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan hömpötystä, pullamössö ei jaksa edes itse lukea.

Luen kyllä kirjojakin. Äänikirjat kun haluan rentoutua. Ap

Vierailija
20/26 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut äänikirjoja viimeksi 90-luvulla, kun olin alle kouluikäinen. Niitä kutsuttiin silloin satukaseteiksi.