Mitä normaalit 18 vuotiaat tekee?
Olen 18v ja eristäytynyt ikäisistäni jo jonkin aikaa sitten. Katson youtube -videoita, pelaan, käyn lenkillä, syön, katson summeria ja muutenkin telkkaria, luen uutisia, opiskelen, makoilen, nukun, venyttelen, luen lehtiä, käyn kaupassa ja kirjastossa.... Yritän vaan pitää nyt kiinni rutiineista, kun ei ole koulua. Haluaisin ehkä myös tutustua joihinkin uusiin tyyppeihin, mutta en oikein tiedä, mitä muut mun ikäiset yleensä tekee ja missä olisi helppo tutustua muihin ihmisiin.
Haluaisinkin kysyä, että jos täällä on teini-ikäisten vanhempia, että mitä teidän teinit tekee? Ja mitä mieltä olette siitä? Onko esim. pelaaminen ja muu nörtteily teidän mielestänne huono juttu?
Kommentit (16)
Jep, kuulostaa aika tutulta :) Mistä päin olet?
Poika 19v. pelaa x-boxilla tai tietsikalla, tapaa kavereita/pelaavat jalkapalloa/hengailevat toistensa luona, bailaa, nukkuu, katsoo Netflixiä/dvd:itä, roikkuu netissä, syö tietenkin... Tässäpä nämä yleisimmät ajantappajat. Mielestäni pelaaminen on ok, onhan omakin lapsi melkoinen nörtti tässä hommassa. :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Keski-Suomesta Jyväskylän läheltä
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:24"]
[/quote]
Keski-Suomesta Jyväskylän läheltä
[/quote]
Jos sua kiinnostaa voin ruveta kirjottelemaan sun kanssa. Tiedän kuinka raastavaa yksinäisyys voi olla, en viitti antaa virallista mailiosotettani, mutta alkuun saat mut kiinni hhimpula@gmail.com.
-N21
Leikkii nukeilla. Katsoo piirrettyjä.
Meidän 18v. hakee opiskelu- ja/tai työpaikkaa. Seurustelee...asuu viikot kotona ja viikonloput poikaystävän kanssa. Käy salilla. Valmentaa 8-12v. tyttöjä. Hengaa kavereiden kanssa, shoppailee, käy viihteellä. Kotona tuijottaa Netflixiä niin että silmät tippuu päästä. Etsii paikkaansa tässä mailmassa...
Mun ihastus ainakin on jonkun random mamun pantavana hotellissa samaan aikaan kun mä istun yksin huoneessani.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:16"]
Olen 18v ja eristäytynyt ikäisistäni jo jonkin aikaa sitten. Katson youtube -videoita, pelaan, käyn lenkillä, syön, katson summeria ja muutenkin telkkaria, luen uutisia, opiskelen, makoilen, nukun, venyttelen, luen lehtiä, käyn kaupassa ja kirjastossa.... Yritän vaan pitää nyt kiinni rutiineista, kun ei ole koulua. Haluaisin ehkä myös tutustua joihinkin uusiin tyyppeihin, mutta en oikein tiedä, mitä muut mun ikäiset yleensä tekee ja missä olisi helppo tutustua muihin ihmisiin.
Haluaisinkin kysyä, että jos täällä on teini-ikäisten vanhempia, että mitä teidän teinit tekee? Ja mitä mieltä olette siitä? Onko esim. pelaaminen ja muu nörtteily teidän mielestänne huono juttu?
[/quote]
Itsehän 18-vuotiaana näihin aikoihin olin juuri valmistunut ylioppilaaksi, lukenut ja pyrkinyt yliopistoon ja odottelin pääsykoetuloksia. Heinäkuussa sitten varmistui, että olin päässyt, valmistelin muuttoa ja syksyllä sain uusia kavereita opiskelupaikkakunnalta.
Noh mä olin 18-vuotiaana lukion kakkosella/ kolmosella joten enpä mä muuta tehnyt kuin vain opiskelin, kävin harrastuksessa 1krt/vko, juoksin, olin netissä tai katoin telkkaria. Alkoholia tuli juotua vähän liikaa, joskus kouluaamuinakin, outoa kyllä se ei vaikuttanut opiskelutuloksiin :D
Olet ihan normaali. Hanki vielä joku liikuntaharrastus (EI FITNESS), jossa tapaat muita. Sitten kaikki o hyvin.
Mun 18-vuotias tyttö laittoi just viestin, että on toisenkin yön kaverilla. Joka iltapäivä hän lähtee kaupungille, mutta tulee yleensä viimeisellä bussilla viimeistään kotiin ja ihan kunnossa aina. Tapailee siis kavereitaan ja mitä tekevätkään, ei kuulu mulle, kunhan kunnolla käyttäytyy ja uskon vahvasti, että käyttäytyy. Koulusta ei ole ollut koskaan pois, mutta nyt kesällä voi siis jäädä yöksi kavereille. Hän jakaa mainoksia keskiviikkoisin ja lauantaisin, kun ei muuta työtä onnistunut kesäksi saamaan, ja on kyllä aina tiistaisin ja perjantaisin mainoksia niputtamassa. Mutta tämä tyttö onkin poikkeus meidän muitten lasten joukossa. Muut ovat olleet hyvin kotona viihtyviä.
Käyvät baareissa kavereiden kanssa, shoppailevat, panevat poika/tyttöystävän kanssa... Ottavat ensi askelia itsenäistymiseen, siis.
Aloittaja ihme ressukka.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:16"]Olen 18v ja eristäytynyt ikäisistäni jo jonkin aikaa sitten. Katson youtube -videoita, pelaan, käyn lenkillä, syön, katson summeria ja muutenkin telkkaria, luen uutisia, opiskelen, makoilen, nukun, venyttelen, luen lehtiä, käyn kaupassa ja kirjastossa.... Yritän vaan pitää nyt kiinni rutiineista, kun ei ole koulua. Haluaisin ehkä myös tutustua joihinkin uusiin tyyppeihin, mutta en oikein tiedä, mitä muut mun ikäiset yleensä tekee ja missä olisi helppo tutustua muihin ihmisiin.
[/quote]
Kuulostaa nuorten perustekemisiltä nuo sun jutut.