Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhönsä uupunut lastenhoitaja täällä itkee lauantai-iltana kun taas oli niin rankka viikko ja ylihuomenna se sama rumba alkaa uudestaan

Vierailija
05.02.2022 |

Sijaisia ei saa, lapset tuodaan räkäisinä hoitoon, lapsiryhmien koot isoja ja taukojakaan ei aina ehdi pitämään. Olen jokaisen työpäivän jälkeen niin uupunut etten jaksa tehdä mitään. Itken joka päivä asian vuoksi. Tuntuu että olen tehnyt elämän suurimman virheen valitsemalla tämän alan. Vihaan arkeani, vihaan vihaan!! En tiedä mitä tehdä ja mistä löytää ilo elämään takaisin

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään alan. 

Itse itkin sunnuntai-illat ja maanantaiaamut, usein töissäkin.

sitten päätin että riittää. Vaikka nyt freelancerina toimeentulo on epävakaa, olen paljon tyytyväisempi elämää. 

Vierailija
2/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa burnikselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sairaslomalle.

Vierailija
4/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi v 2022😬

Vierailija
5/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet masentunut. Kannattaa mennä lääkäriin. Saat useamman kuukauden sairausloman ja tarvittaessa lisää.

Vierailija
6/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon kentällä.. Et ole yksin asian kanssa. On vain vaikea jäädä sairaslomalle ja jättää työkaverit pulaan, kun sijaisia tosiaan vaikea saada :(

Vierailija
7/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti raskasta työtä pukea, riisua, leikittää, syöttää, vaihtaa vaippaa, erotella tappelevia,  jne kaiket päivät 70-90 desibelin melussa.

Mutta, päiväkodit ovat kyllä erittäin hanakoita soittamaan räkäsinä tuoduille lapsille kotiinhaun.

Vierailija
8/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on perseestä.

Vierailija
9/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä menkö päiväkotiin töihin.

Vierailija
10/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänpäs. Ja vieläpä hyvillä mielin.

Vierailija
11/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään sitten kannattaa mennä? Kaikkialla tuntuu olevan sama kaava:  Vähennetään työntekijöitä että tulee enemmän rahallista tulosta ja tuohta rikkaiden pomojen pankkitilille. Sitten niillä vähäisillä työntekijöillä teetetään monen ihmisen hommat per nenä ja poltetaan ne loppuun.

-sivusta

Vierailija
12/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääkä mihinkään hoivapaikkoihin muutenkaan. Se on ihmisen rääkkiä.

Vierailija
13/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa?

Vierailija
14/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa?

Alipainoa pikemminkin kun ei ehdi syömään sen verran mitä tällä elämäntyylillä kuluttaa.

AP

Vierailija
15/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
16/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokenut ja ymmärrän täysin sinua. Asiaan ei auta oikein mikään muu kuin uusi ammatti! itse vaihdoin alaa ja pääsin jo 6 viikon työharkan jälkeen oppisopimuksella töihin. Kannattaa hakea  vaan opiskelemaan ja lähteä alalta. Sitten ei tarvitse koskaan enää sitä työtä tehdä. Itselläni yhtä huonoja kokemuksia joka työpaikasta, jopa kiusaamista yms. Mentiin esim. - 2 työntekijällä joka viikko  pari päivää, kun lto teki 3 pvän ja eräs hoitaja 4 pvän viikkoja. Ihan järkyttävää se meteli, kiire, haastavat erityislapset, isot ryhmäkoot yms.

Vierailija
17/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas päiväkirja…

Vierailija
18/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman kokenut ja ymmärrän täysin sinua. Asiaan ei auta oikein mikään muu kuin uusi ammatti! itse vaihdoin alaa ja pääsin jo 6 viikon työharkan jälkeen oppisopimuksella töihin. Kannattaa hakea  vaan opiskelemaan ja lähteä alalta. Sitten ei tarvitse koskaan enää sitä työtä tehdä. Itselläni yhtä huonoja kokemuksia joka työpaikasta, jopa kiusaamista yms. Mentiin esim. - 2 työntekijällä joka viikko  pari päivää, kun lto teki 3 pvän ja eräs hoitaja 4 pvän viikkoja. Ihan järkyttävää se meteli, kiire, haastavat erityislapset, isot ryhmäkoot yms.

Ihanaa. ❤️Te löysitte toisenne. Kesähäät?

Vierailija
19/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. Jaxuhali.

Vierailija
20/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan