Näkijää paikalla? Ahdistun kohta hengiltä.
Hei. Olen tämän (karma)suhteen kanssa ihan hajalla, lähdenkö vai jäänkö? Ja miten sitten menee asiat? Sorruin myös pettämään (ehkä kostoa), kannattaako siitä olla ihan hissukseen vaan? Vai kerronko; mitä sitten?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:30"]
23, varoituskolmio? mistä?
[/quote]
Ð
Erikoismerkit kielivät jumalolennosta!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 19:17"]
Kristittyjen jumala on minusta lapsellinen satu, enemmänkin uskon persoonattomaan absoluuttiin.
Ennustajaa uskon, koska olen sellaisen nähnyt ennenkin toteutuneen. Maailma on ihmeellinen paikka.
t. ap
[/quote]
Se että yksi varttihullu arvaa kerran vahingossa oikein ei tee maailmasta yhtään sen ihmeellisempää.
Maailma ON ihmeellinen, näet sinä sitä tai et. Ennustajineen tai ilman ennustajia.
t. ap
Mitä menetät jos lähdet? Mitä menetät jos jäät? Mitä menetät jos testaat sitä lapsellisena satuna pitämääsi kristittyjen jumalaa? Huokauskin riittää, tai huuto.
Harkitse, annatko (kosto)pettämisen tulla kumppanin tietoon samalla tavalla kuin itse sait tietää hänen pettämisjutusta. Se ei ehkä rakenna suhdetta eteenpäin. Olisi vaikeaa elää loppuelämä kumppanisi kanssa, jos joudut pitämään pettämisesi vain omana tietonasi.
Suosittelen, että kun olet saanut omia ajatuksia ja tunteita selvemmäksi, istutte alas ja avaatte suhteenne solmukohtia. Kerro tunnoistasi ja anna kumppanille mahdollisuus päättää itse, osaako hän antaa anteeksi. Sinulle ja itselleen.
Molemmat voivat oppia nyt paljon elämästä ja ihmissuhteesta ja siitä, kuinka kriiseistä on mahdollisuus selviytyä. Haavoja tulee matkan varrella ja voitte löytää voimaa jatkaa aina eteenpäin.
Ensin on vaikeaa ja sitten vähän helpottaa. Se on kolmekymppiä.
Vapaudut kirouksesta vain imemällä paksulasisten miehien peniksistä elämän nekteria. Lopullisesti sielusi kuitenkin vapautuu vasta, kun annat kielisuudelman liikennemerkille helmikuussa.
Totta. Joku kumminkin pitelee, rakkaus ja sellainen side joka karman takia ollaan saatu.