Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras tapa lopettaa pitkä leivosputki?

Vierailija
14.06.2015 |

Jos siis pystyy siihen omin avuin, eikä tarvitse mitään katkaisuhoitoa tai vertaistukea, vaan on yksinkertaisesti elämäntilanteen takia vetänyt suklaata, leivoksia tms. lähes joka päivä kuukauden putkeen ja nyt haluaa lopettaa sen?

Antakaa hyviä neuvoja.?

Olen siis syönyt joka päivä MYÖS kunnon ruokaa.

T. jäte

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta KAIKKI herkkujen käyttö ainakin muutamaksi viikoksi. Syö siis hedelmiä, mehukeittoa, runsaasti normaalia ruokaa yms. mutta älä mitään lisättyä sokeria, ei edes kahvissa/teessä. Itse olen kanssa ahmintahäiriöinen (syön myös normaalia ruokaa, mutta ruokarytmi on p:stä ja herkkuja menee TODELLA paljon) ja helpoin tapa minulle lopettaa ahmiminen on pidättäytyä sokerista kokonaan. "Kohtuukäyttö" vain ylläpitää ahmimistaipumusta.

Itsellä on vielä ratkaistavana se. miten siihen normaaliin herkutteluun voi palata, koska en aio kuitenkaan olla loppuelämääni syömättä makeaa. Mutta tuo noin ensiavuksi. Muutaman päivän on vaikeaa, sen jälkeen yllättävänkin helppoa. Pystyt siihen!

Vierailija
2/3 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksessa järjestetään avokatkoja, kyselepä sellaisen perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri kaupasta ison säkin pakastevihanneksia ja kurkin silliä. Tälle päivälle ei siis ole mitään makeaa.

ap