Pettääkö naiset?
Pettääkö jotkut naiset oikeasti sen takia että saisivat kokea isompaa kalua?
Pettäjiä palstalla varmasti on mutta onko joku oikeasti pettänyt sen takia että saisi isommalta kangelta kunnon kyytiä?
Kommentit (23)
Enemmänkin minua kiihottaa ajatus saada nuorempaa miestä jolla on timmi kroppa ja joka palvoisi minua. Nuolisi minua ja hyväilisi joka puolelta. Sen koko on sitten bonusta mutta ei kyllä haittaisikaan jos olisi tosi paksu..
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa kymmenien levi reissujen jälkeen että te miehet jotka päästätte rouvan siellä yöelämään niin kyllä sitä miehet iskee siellä. Ne hyvännäköiset komeat varatut miehet..
Ja siitä tylsästä Pirjosta joka ei pane kuin pari kertaa vuodessa samoissa asennoissa kuoriotuu siellä huppelissa aamuyöstä pariksi tunniksi sellainen villikissa ja ratsastaja jonka suuhun läpsitään kullia ja hiuksista vedetään kun naidaan takaa.
Komppaan tätä kirjoittajaa ihan täysillä. Itse taidan kuulua samaan joukkoon, kyllähän se arkiseksi välilä kotona tahtoo olla tylsää halujen purkamista ja sitten joskus tuolla on tullut vähän villimpi vaihde päälle. Totta on, että siellä ei tarvitse kuin hissijonossa hymyillä, niin johan joku komistus siinä alkaa virittelyn ja vonkaamisen. Kivaa se teerenpeli siellä on ja piristää kummasti.
Mistä tiiät että miehet tulee, niinku tulemisen naiset käsittää, eli tuntuu hyvältä, erikoiselta.
Pääsääntöisesti en tunne mitää^tulemista^ kun siemenet lentää. Se on kyllä sen hetken loppu koska nainen olettaa niin. Sitä ennen on voinut tuntua maailmanjäristyksen kaltainen olotila, tai sitte se hetki vois jatkua kunnes molemmat on tyytyväisiä. Ja jos käy ettei siemenet tule on syy , naisen mielestä, naisessa