Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas meni täällä maalaistalossa päivä tyhjää toimittaessa

Vierailija
05.02.2022 |

Eli aamupäivällä lumen kolausta, sitten puiden kantoa, uunien lämmitystä, iltapäivällä uudelleen lumen kolausta. Turhaa touhua koko päivä, samaan aikaan toiset viettää viikonloppua harrastusten parissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää ku tulee ekana mökille niin alkaa hirveenmoiset askareet polttopuista muihin hommiin

Vierailija
2/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mitään harrastanut. Istunut sohvalla telkkaria töllötellen. Miksi asut siellä jos kaipaat kaupungin hulinaan? Mä voisin tulla sinne sun tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallemuuttoromantiikka ja realismi.

Vierailija
4/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo tehnyt muuta ku sättäillyt ja juonut kaljaa 

Vierailija
5/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat hommat olen tehnyt kun ap. Ja käynyt koiran kanssa lenkillä, opiskellut hetken, tehnyt ruokaa. En näe näitä ’tyhjän toimittamisena’, normaaleja kotitöitä. Ja ihan mieluisia itselleni. Pitäisköhän ap:n harkita asumispaikan vaihtoa?

Vierailija
6/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaduttaa, kun tuli jässähdettyä tänne maalle miehen toiveesta silloin nuorena. Itse olisin halunnut muuttaa Tampereelle. Aamusta heti puskemaan lunta, vaikka olo on flunssainen. Ei auta.

Vierailija
7/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mitään harrastanut. Istunut sohvalla telkkaria töllötellen. Miksi asut siellä jos kaipaat kaupungin hulinaan? Mä voisin tulla sinne sun tilalle.

Ei hänellä nyt sentään mitään tilaa ole 😂

Vierailija
8/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat hommat olen tehnyt kun ap. Ja käynyt koiran kanssa lenkillä, opiskellut hetken, tehnyt ruokaa. En näe näitä ’tyhjän toimittamisena’, normaaleja kotitöitä. Ja ihan mieluisia itselleni. Pitäisköhän ap:n harkita asumispaikan vaihtoa?

Mutta ei kai kotityöt ole harrastus, vaan asia, johon pitäisi kulua mahdollisimman vähän aikaa, että ehtisi elääkin.

Vierailija
9/9 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut täällä maalla tehdä noita asioita ja voinut niin hyvin ja ollut onnellisempi kuin aikoihin. Kauhistuttaa sinne kaupunkiluukkuun lähtö, joka on edessä. :( Maalla olen kasvanut ja tänne haluan taas asumaan.❤️ Lämmitys- ja lumityöt on ihania❤️ Syksyllä haravointi, ja kesällä nurmikon niitto❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme