Miten kuluttaa nopeasti Edenred-virike-etu vanhenemasta?
Ei ole kuntosaleja lähimaillakaan, enkä niissä kävisi muutenkaan, mutta 130 e pitäisi kuluttaa. Tai antaa taas vanhentua.
Kommentit (13)
Moneen paikkaan voi ostaa lahjakortteja noilla. Mites lippu kesän festareille tai teatteriin? Tai voitko tukea jonkun sukulaisen tai tuttavan harrastusta esimerkiksi ostamalla ennakkolippuja tapahtumaan tai maksamalla heidän seuran kannatusjäsenyyden virike-edulla? Joku kansanopiston kurssi? Jos et mitään keksi niin hieronta tai sarjalippu uimahalliin. Tai leffalippuja.
Joogaa netistä, vatsatanssia ym löysin itse kun e-Passi piti käyttää (200e)
Finnkinon sarjaliput, en vain ehdi niitä itse käyttää, koska teatteria ei ole ihan lähistöllä.
Saako lounasedulla maksaa seuralaisenkin ruoan?
Vierailija kirjoitti:
Moneen paikkaan voi ostaa lahjakortteja noilla. Mites lippu kesän festareille tai teatteriin? Tai voitko tukea jonkun sukulaisen tai tuttavan harrastusta esimerkiksi ostamalla ennakkolippuja tapahtumaan tai maksamalla heidän seuran kannatusjäsenyyden virike-edulla? Joku kansanopiston kurssi? Jos et mitään keksi niin hieronta tai sarjalippu uimahalliin. Tai leffalippuja.
Etuhan on henkilökohtainen, joten voiko sillä todellakin maksaa jonkun toisen jäsenyyden?
Itse olen ostanut Hifk jalkapallo otteluihin kaksi kausikorttia toisen ihan kannatus mielessä kun alkoi etu rupeamaan vanheta. Samalla kerralla ei pystynyt ostamaan kuin yhden kausikortin, mutta kun ostin eri kategorian kortin vähän myöhemmin niin läpi meni.
Esa
Osta jostain sellaisesta nettikaupasta, johon on mahdollista ostaa Edenredillä lahjakortti. Vaikka joku Tiketin tms. lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Näitä virike-etuja voi käyttää vain itseensä. Ei siis voi ostaa lahjakorttia kuin itselleen, sarjalippuihin jne tulee oma nimi.
Mä ostin itselleni lahjakortin, jolla maksan ensi keväänä käyttämiäni liikuntapalveluja. Kun unohdin käyttää saldot tämän vuoden maksuihin (meillä ei ole Edenred, vaan vastaava).
Vierailija kirjoitti:
Saako lounasedulla maksaa seuralaisenkin ruoan?
Ei saa.
Mä ostin just museokortin netistä,, vaika vanha vielä voimassa. Uusi alkaa aitten kun sillä ensmmäisen kerran käyn museossa.
Mihin saisi kerralla käytettyä ko. etua edes useamman kympin ja netissä?