Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein kusettaa koiraansa kerrostalon nurkkiin ja ovenpieluksiin?

Vierailija
05.02.2022 |

Omat vanhempani huomauttivat tästä erästä nuorta asujaa, joka toistuvasti antoi koiransa nostaa jalkansa pitkin kerrostalon nurkkia. Tämä koiranulkoiluttaja sitten pimahti täysin ja haukkui vanhemapni kerrostalokyyliksi joilla on köyhä elämä.
Vaikkei minun kerrostalossani tapahtunutkaan, niin kyllä itseänikin vetuttaisi, jos joku koiraansa kusettaisi pitkin talonnurkkia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!!!!

Vierailija
2/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiran kusi perustuksia lahota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ällöttää kun asun rapussa jossa lisäkseni asuu pari muutakin koiranomistajaa, ja eräs nuori pojankloppi antaa koiransa kusta rapunovenpieleen.

Vierailija
4/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Koira pitää viedä kauemmas lenkille.

Vierailija
5/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma. Ääliöt kusettaa talon seinään ja oven eteen. Noilta pitäisi ottaa koira pois.

Vierailija
6/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein, nurkat alkaa haisemaan kuselle.

Vierailija
7/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se betonikaan virtatsasta tykkää, siinä on virtsahappoja jotka haperruttavat betonia ajan kuluessa ja kun liikutaan nollan molemmin puolin niin se virtsa jäätyy ja sulaa vuoronperään ja murentaa betonia.

Vierailija
8/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se betonikaan virtatsasta tykkää, siinä on virtsahappoja jotka haperruttavat betonia ajan kuluessa ja kun liikutaan nollan molemmin puolin niin se virtsa jäätyy ja sulaa vuoronperään ja murentaa betonia.

Ei ne talot kestä muutenkaan.

Vierailija
9/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nurkkiin kusettajat on juuri niitä rokotevastaisia vammasia, joiden mielestä yhteiskuntaa ja muuta yhteisöä ympärillä ei tarvitse ottaa huomioon. On vain minä, minä ja vielä kerran minä!

Vierailija
10/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oikein. Täällä ällöttää ne laiskat omistajat jotka antavat koirien käyttää yhtiön pihaa vessana. Kiva kun ihan pihassa paskaa ja keltasta.

Vierailija
11/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hei, mä kusetan mun dogii mis haluun. Buumerit voi mennä himaan sisälle kutomaan sukkaa.

Vierailija
12/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin palautetta kun koiran kusettaja antoi huoletta lorottaa moottoripyöräni renkaalle.

Kuulema omistaja ei voi vaikuttaa siihen mihin koira kusee, olen idiootti kyylä, pikkumainen ja loppuja termejä en tässä yhteydessä kehtaa edes sanoa.

Vihaan koiranomistajia yhtä paljon kuin pyöräilijöitä ja hiihtäjiä. Mulkkuja kaikki.

Vierailija
13/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koiran kusi perustuksia lahota.

Koiran kusi sulattaa mm lyhtypylvään juuret, et ei se ihan mietoa kamaa ole..

T. Kunnan tekninen huoltomies

Vierailija
14/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla voi olla jo kova hätä kun se tulee ulos ettei jaksa odottaa pidemmälle pääsyä.Varsinkin jos on ollut 10 tuntia sisällä omistajan työpäivän aikana.

Vierailija
15/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä ei lue lakia. kirjoitti:

Koiralla voi olla jo kova hätä kun se tulee ulos ettei jaksa odottaa pidemmälle pääsyä.Varsinkin jos on ollut 10 tuntia sisällä omistajan työpäivän aikana.

Jos koira joutuu olemaan 10 tuntia yksin siten, ettei pääse tarpeilleen, niin se on jo eläinrääkäystä. Silloin ei pidä koiraa pitää. Oma elämäntilanne pitää noissakin asioissa huomioida.

Vierailija
16/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!!! Olen itsekin kerrostalossa asuva koiranomistaja enkä ikinä anna koirani lirkkiä minkäänlaisiin rakenteisiin, autonrenkaisiin, lyhtypylväisiin, puhelintolppiin, ei yhtään mihinkään. Ei se kyllä siihen pyrikään, kun ei ole siihen totutettu.

Vierailija
17/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira joutuu olemaan kerrostalossa, on lähtökohtaisesti jo kaikki pielessä.

Vierailija
18/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloyhtiön järjestyssäänöt kieltävät ulkoiluttamisen pihamaalle. Ja eiköhän kaupunki/kunta kiellä sen myös.

Vierailija
19/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden koirieni kanssa heti ulko-ovesta reipasta vauhtia tien varteen. Pidän ne myös vieressäni ja lyhyillä hihnoilla niin eivät edes yritä pysähtyä ruikkimaan.

Vierailija
20/40 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön järjestyssäännöt kieltävät lemmikkien ulkoiluttamisen taloyhtiön piha-alueella ja säännöt ovat jokaisen nähtävillä rappukäytävän ilmoitustaululla, tästä huolimatta kukaan muu kuin minä ei tätä noudata. Naapuri ulkoiluttaa koiransa pääasiassa aina talon pihalla, sentään paskat siivoaa.. mutta hänen toimintansa takia omat urokset yrittävät ruikkia kaikki kohdat mihin naapurin narttu on kyykännyt, todella ärsyttävää ja hankala kokonaan estää, ei nämä muuten koe tarvetta koiven nostolle heti kun ovesta ulos päästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä