Mitä helvettiä liikkuu päässä...
...sellaisella, joka kuvittelee saavansa katsella kotiteatterilla leffoja tai kuunnella lujaa musiikkia KERROSTALOSSA, jossa asuu lapsiperheitä, työtä tekeviä ja vanhuksia?? Tämän kusipää narsistin takia tasaisin väliajoin joutuu koko rappu lähtemään pakoon OMISTA kodeistaan, kun tämä nisti päättää taas kiusata muita. Minä asun viereisessä rapussa ja mökä kuuluu tännekin. Enkä edes asu samassa kerroksessa. Poliisit ei tule vaikka useampikin on soittanut häkeen ja kirjahyllyjen lasit helisee. Isännöitsijä ja hallitus munattomia. Muuttoon ei monellakaan rahaa.
Koska tuollaiset idiootit saa heittää Siperiaan? Siellä kiusatkoon jääkarhuja ja kärsikööt seuraukset!
Kommentit (14)
Tämän ketjun vastailijoilla ei selvästikään ole kokemusta nisteistä naapureina. Toivottavasti tilanne selviää ja narkki pistetään pellolle!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:52"]
Asukkaat ovat valittaneet todisteiden kera lukuisia kertoja mutta hallitus on munaton, eikä tee mitään. Isännöitsijä ei edes laita hallitukselle useimpia valituksia.
[/quote]
Miksi olette itse valinneet munattoman hallituksen?
[/quote]
ei uskalla vaihtaa, kun pj uhkailee häätää jokaisen joka ei äänestä nykyisiä hallituksen jäseniä
12, meluaja on pj'n poika, siksi munattomat eivät näe ongelmaa. Ja kaikki taloyhtiön hallituksen jäsenet elävät muutenkin eri rapuissa, talossa on 6 rappua.
Miksi osan paskakirjoittajista mielestä on ok kiusata pienen lapsen äitiä, joka nukkuu muutenkin huonosti? Kyseinen nainen lapsensa kanssa asuu narsistin alakerrassa ja tuli itkien pyytämään, jos pääsisi luokseni turvaan. Kun huomasi että mökä kuuluu tännekin, sanoi lähtevänsä vanhempiensa luokse sadan kilsan päähän, kun ei muuta voi.
Miksi te mölyapinat kiusaatte häntä ja muita? Eikö teillä ole empatiakykyä tai ihmisyyttä lainkaan?
Ja taas narsistit tuli pilaamaan ketjun :( No, yksi kamunne joutuu kohta ongelmiin, sovittiin muutaman muun naapurin (pois lukien hallituksen jäsenet), että huomenna minä etsin lakifirman, jossa osataan käsitellä tuollaista narsistia, ja kyselen voivatko tehdä jotain tilanteessa, ja pitääkö ensin tehdä todisteiden kanssa ilmo poliisille ja mitä todisteita vaaditaan. Jos pj ajaa meidät pois, niin sittenpähän varmistetaan samalla, että asunto-osakkeita ei saada enää myydyksi eikä vuokralaisia saada sen jälkeen, kun me fiksummat olemme joko myyneet asuntomme tai purkaneet vuokrasopimuksemme.
Kiitos teille, jotka annoitte fiksuja kommentteja ja meluaville sanon vaan, että vaikka miten alapeukutatte, niin fakta pysyy: desibelirajat ovat voimassa päivälläkin, ja annoin jo hakusanat joilla löydätte oikeat pykälät Finlexistä. Nyt tämä tyttö lähtee pudottamaan narsistin postiluukkuun lapun, joka saisi jokaisen normaalin ihmisen miettimään tekojaan. Tuskin se sairaaseen mieleen tehoaa, moniin palstalaisia ei ainakaan tehoaisi, mutta ainahan sitä voi yrittää. Ja ei, narsisti ei saa koskaan tietää, kuka sen pudotti, tiedän kyllä ketä epäilee, ja se epäily on valovuoden päässä ;)
Taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuun.
Päivällä saa katsoa ohjelmia reilummallakin volyymillä.
On se kerrostalo asuminen mukavaa ja helppoa :-D
Kolme varoituta riittää, kun keräätte nimilistat!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:47"]
Taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuun.
[/quote]
Asukkaat ovat valittaneet todisteiden kera lukuisia kertoja mutta hallitus on munaton, eikä tee mitään. Isännöitsijä ei edes laita hallitukselle useimpia valituksia.
AP
ps. Ei kai ekan viestin alapeukuttaja ole herra narsisti itse, tai ko paskiaisen kamu? Tai muuten vain samanlainen idiootti.
No kyllä päivällä saa katsoa leffoja ja musiikkia kuunnella hieman lujemmallakin volyymilla. Tietty, jos tämä sessio kestää vaikka nyt 10 tuntia, niin voihan siitä huomauttaa. Jos tapahtuu hiljaisuuden aikaan, niin tehkää yhdessä valitus.
4, itse asiassa ei saa, kysytty sekä lakimieheltä että poliisilta. Asunnosta toiseen saa kuulua max 35dB verran ääntä, tarkista vaikka Finlexistä asumisoikeusohje ja laki eräistä naapurussuhteista
6, nimilistoja on kerätty, kymmenittäin jo pelkästään tänä vuonna, mutta yhtäkään varoitusta ei ole saanut. Ei yhden yhtä.
AP
Laittakaa hallitus vaihtoon jos se on munaton.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Miksi olette itse valinneet munattoman hallituksen?
Taloyhtiön hallitus ei selkeästi näe musiikin kuuntelun tai elokuvien katsomisen päiväasaikaan olevan niin iso ongelma että asialle pitäisi tehdä jotain.