Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelään lento ja lentosukat. Millaiset housut?

Vierailija
14.06.2015 |

Minulla turpoaa jalat lentojen aikana ja pelkään myös tulppaa, joten käytän aina lentosukkia.
Nyt ois lento etelän lämpöön. Millaiset housut laittaisin? Varsinkin paluulento mietityttää. Kiva hillua useampi tunti helteessä pitkillä housuilla ennen lentoa. Sukat kun pitää laittaa heti aamusta päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät leveät pellavahousut. Pellava on parhaita matskuja helteeseen. Pellava rypistyy aina, joten se on ihan OK, että lennolla on ryppyisessä pellavassa.

Vierailija
2/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän lennoilla kesäisin maksimekkoa tai legginsit+tunika yhditelmää, talven lennoille vedän yleensä kollarit jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin pitkään hameeseen

Vierailija
4/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi laittaa löysiä housuja ja vetää sukat jalkaan vasta koneessa. Mekko on huon koneessa kun se hilautuu ylöspäin jos rönöttää pitkään penkissä.

Vierailija
5/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:35"]Miksi et voi laittaa löysiä housuja ja vetää sukat jalkaan vasta koneessa. Mekko on huon koneessa kun se hilautuu ylöspäin jos rönöttää pitkään penkissä.

[/quote]
Koska sukat pitää laittaa heti aamulla ennen kun nousee sängystä. Tuolloin jalat eivät ole vielä turvonnet.
Ap

Vierailija
6/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten käppäilet tyynesti lentosukissa ja hellemekossa; antaa ihmisten ajatella mitä haluavat. Itse toimin niin, tyyliasiani eivät kuulu muille.

Vierailija
7/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kivoja pitkiä mekkoja, puin aamulla päälleni ja ulkona olikin kylmä, vedin pitkät kalsarit alle kun menin konfirmaatiokirkkoon, kyllä siinä olisi tukisukatkin menneet, tosin minulla oli paljaat varpaat.

Vierailija
8/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin jotain maksimekkoa ja umpinaisia kenkiä esim tennareita. Pitäis vaan löytää tarpeeksi pitkä mekko.
Ap