Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?
Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm
Kommentit (409)
Stagalalta opin innie-termin ja google kertoi sen tarkoittavan viivapillua. Tarkistin Joni Takalan iän ja näyttäisi 24v.
Innie l. viivapillu on googlen mukaan 44% naisten vulvista. Kuulutko sinä tuohon joukkoon?
Mulla on 14cm pitkä, halkaisija n. 4cm. Ei oo kukaan valitttanut. Oli kiva lukee ainakin joitakin naiskommentteja, että tämänkokoinen on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 14cm pitkä, halkaisija n. 4cm. Ei oo kukaan valitttanut. Oli kiva lukee ainakin joitakin naiskommentteja, että tämänkokoinen on ihan hyvä.
Suurin osa naisista joutuu tyytymään tuollaisiin kun isomunaisia on vähän.
Mulla on niin tiukka pillu mut tarpeeeks kiimasena mies täyttää kokonaan. Eli 17/6
Optimaalinen peniksen koko riippuu mulkusta missä se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Optimaalinen peniksen koko riippuu mulkusta missä se on kiinni.
Näitä on mietitty Mannssa olutta siemaillessa! Onko meidän jutut kantautuneet karaoken metelin läpi?!?
M48, stadin etevin julkigay
Siis mun mies varoitteli mua ennen ensimmäistä seksi kertaa, että hänellä on niin valtava elin, ettei kondomit mahdu päälle ja usein ei seksi onnistu ku ei mahdu sisään. Olin ihan paniikissa! No sitten kun seksin aika koitti, ni housuista löytyi ihan normaali vehje! Keskivertoa isompi, mutta edelleen ihan normaali!
Minulla ollut joku vajaa 40 miestä ja voin sanoa, että mieheni elin ei ole top 5 isoimpien joukossa. Se on juuri sopiva ja normaali minun otannalla.Voisi olla pari senttiä lyhyempi, niin ei sattuisi kovan jyystön jälkeen, mutta paksuus juuri passeli! Menee helposti sisään, ei ole yhtään vaikeeta. Tuntuu hyvin, muttei liikaa. Pituus noin 20cm ja paksuus sellainen, ettei sormeni ihan yllä yhteen. Pikaisesti oman käteni mitattua arviosin halkaisijaksi 5cm.
Että onko minullanjotenkin normaalia väljempi vai eikö oikeasti 5cm halkaisijaltaan oleva mahdu normaalien keski-ikäisten (kiihottuneiden) suomalaisten naisten sisään?
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mies varoitteli mua ennen ensimmäistä seksi kertaa, että hänellä on niin valtava elin, ettei kondomit mahdu päälle ja usein ei seksi onnistu ku ei mahdu sisään. Olin ihan paniikissa! No sitten kun seksin aika koitti, ni housuista löytyi ihan normaali vehje! Keskivertoa isompi, mutta edelleen ihan normaali!
Minulla ollut joku vajaa 40 miestä ja voin sanoa, että mieheni elin ei ole top 5 isoimpien joukossa. Se on juuri sopiva ja normaali minun otannalla.Voisi olla pari senttiä lyhyempi, niin ei sattuisi kovan jyystön jälkeen, mutta paksuus juuri passeli! Menee helposti sisään, ei ole yhtään vaikeeta. Tuntuu hyvin, muttei liikaa. Pituus noin 20cm ja paksuus sellainen, ettei sormeni ihan yllä yhteen. Pikaisesti oman käteni mitattua arviosin halkaisijaksi 5cm.
Että onko minullanjotenkin normaalia väljempi vai eikö oikeasti 5cm halkaisijaltaan oleva mahdu normaalien keski-ikäisten (kiihottuneiden) suomalaisten naisten sisään?&n
Aika reilusti normaalia isompi. Pituuden keskiarvo on 13-14 senttiä ja halkaisija 4 senttiä. Mahtuvat niin helposti että tilaakin jää.
Jos se on kiinni kus*päässä, sen koolla ei ole mitään merkitystä. Pelkällä munalla ei tee yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Että onko minullanjotenkin normaalia väljempi vai eikö oikeasti 5cm halkaisijaltaan oleva mahdu normaalien keski-ikäisten (kiihottuneiden) suomalaisten naisten sisään?&n
Ensinnäkin tuon kokoiselle sopii Tunto XL kondomi vallan hyvin, joten ei ole kumeista kiinni ja isompiakin saa. Toisekseen tuon kokoisen pitää ymmärtää, että ennen yhdyntää pitää olla riittävän pitkä esileikki, jotta pillun laajentunut varmasti täysin auki vastaanottamaan kulllia. Sen aika on vasta siinä vaiheessa, kun näinen jo repiii miestä päällensä. Muuten tekee tiukkaa alussa ja pilaa nautintoa pahasti. Sitten pituus on varmaan sellainen, ettei kaikkien naisten emättimien syvyydet riitä täysin kiihoittuneenakaan. Itse opin tuon sattuman kautta, koska aina panostanut pitkään esileikkiin ja kiihoittamiseen siihen pisteeseen, että vaimo vaatinut jo päälleen.Varta myöhemmin selvisi, että pikaseksit on mahdottomia, eivätkä riitä valmistamaan vaimon pillua tarpeeksi kulliani varten. Kaikki muukin tullut opittua kantapään kautta.
En ole senttejä mitannut, mutta useimmat ovat olleet minulle sopivan kokoisia. Yksi oli liian suuri ja kaksi liian pientä. Oleellisinta on mies, missä se tappi on kiinni ja että se on riittävän kova!
Mittailemaan en alkanut, mutta oman kokemuksen perusteella ihanteellinen kulli on keskimittainen ja aika paksu. Sellaista sain sattumalta ja valitettavasti vain kerran. Mies oli varttuneempi ja mukava ja selkeästi osasi käytellä kaluaan sillä tavalla, että sain orgasmin hänen kanssaan kaikissa asennoissa. Vaikka seksi tosiaankin tuntui, missään vaiheessa ei sattunut. Tunsin olevani niin täynnä ja märkä...ja... AAH! N29
Vaimo aina sanonut että mulla on ihan hyvä, koko suunnillee 12-13cm/10cm. Ostin kuitenkin kerran sellasen penisjatkeen, aidon tuntunen ja itseasiassa siinä on myös mies huomioitu. Kerran sitten panin salaa sillä niin kyllähän sen vaimosta huomasi ettei se mun oma ole todellisuudessa ollut riittävä. Nykyään sitä käytetään todella usein, mutta mikäpä siinä, se itseasiassa tuntuu paremmalta kun vaimon oma..
Elikkä n.1% miehistä omistaa sellaisen..lycka till etsimiseen.
Kaikki pissivehkeet ei sovi yhteen 😜 miehelläni on 17cm ja itsellä todella tiukka pillu.
Vierailija kirjoitti:
Koko on hyvä ja tuntuu ihanalta, jos mies miellyttää.
Väitän, ettei oo olemassa täydellistä peniksen kokoa, vaan täydellinen mies! Vahvat tunteet vaikuttaa valtavasti myös siihen miltä seksi tuntuu ja miten mukautuu toisiinsa fyysisesti. Ikää ja kokemusta löytyy ja useampikin täydellinen mies kohdille osunut.
Väitän, ettei moni mieskään ole todellakaan mikään kone, vaan tunteet vaikuttavat myös fyysisesti paljon. Penis paisuu paljon isommaksi, kun syvät tunteet ja voi jäädä puolinaiseksi, jos tunteita ei ole. Mitä pienempi penis, niin löysää nahkaa enemmän ja paisuu moninkertaiseksi... iso ehkä vain hieman isommaksi. Ja nainen vasta mukautuukin! Naisethan myös synnyttää! Nainen ei ole tietyn kokoinen vaan mukautuu paljon kumppanin mukaan.
Minulla tämä on tällainen, että kun vääntää sivulle, niin ulottuu reiden ulkosyrjälle. Siis reiden yläosan paksuuden pituinen, eikä mahdu ihan vessapaperirullaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä on tällainen, että kun vääntää sivulle, niin ulottuu reiden ulkosyrjälle. Siis reiden yläosan paksuuden pituinen, eikä mahdu ihan vessapaperirullaan.
No niin on minullakin. Vaimon mielestä ollut aina täydellinen koko kun täyttänyt pillun äärimmilleen viimeistä sopukkaa myöten. Vaimo on myös kiitettävästi kulliani käyttänyt ja siitä nauttinut.
Olet seiskaluokkalainen, välitunnilla oppinut tuon viiva-termin?