Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?
Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm
Kommentit (365)
Mun penis on 15,5-16cm pitkä 14,2cm ympäryys ja 4,6-4,8cm halkaisija Onko se iso teidän mielestä ku mä en tiiä
Vierailija kirjoitti:
Mun penis on 15,5-16cm pitkä 14,2cm ympäryys ja 4,6-4,8cm halkaisija Onko se iso teidän mielestä ku mä en tiiä
Käy kysymässä koulun terkkarilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tos oo mitää järkee
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen!
Itsellä 14cm pitkä ja aika normi paksuinen. Etusormi peukalo juuri yltää, tai ei ihan ympäri. Viimeiset neljä naista haukkunut pieneksi tai tehnyt siitä vitsiä. Onko oikeesti noin säälittävä? Kerkesin 46 vuotta elää onnellisesti penikseni kanssa ennen kuin itsetunto mureni tältä osin.
Ei ole yhtään säälittävä! Paksuus on monen mielestä pituutta paljon tärkeämpää tuntuman kannalta, ja sun penis kuulostaa musta kaikin tavoin sopivalle. Kovin iso on hankala monessa asennossa, eikä osu samalla tavalla hyviin paikkoihin. Törkeitä keskenkasvuisia naisia oot kohdannut. Nyt vaan seuraavat 46 vuotta hyvällä mielellä eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 14cm pitkä ja aika normi paksuinen. Etusormi peukalo juuri yltää, tai ei ihan ympäri. Viimeiset neljä naista haukkunut pieneksi tai tehnyt siitä vitsiä. Onko oikeesti noin säälittävä? Kerkesin 46 vuotta elää onnellisesti penikseni kanssa ennen kuin itsetunto mureni tältä osin.
vaikea uskoa, et neljä naista haukkuneet. Mulla on samaa luokkaa, eli pienenhkö, mutta ei kukaan ole koskaan nauranut tai sanonut yhtään mitään kalustani. Naisia ollut ihan tarpeeksi, ettei siitäkään ole kiinni.
Ei pillut ole kaikki samankokoisia, yhden koon mulkku ei käy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Paksuus on monen mielestä pituutta paljon tärkeämpää tuntuman kannalta,
Luuleeko naiset, että tämä on jotenkin kannustava tai lohduttava lause? Suurin osa miehistä kärsii nimenomaan peniksen ohuudesta. Eli käytännössä tuon lauseen käyttö on vain miesten päälle sylkemistä ja vajavaisuuden pilkkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä, että keksit tällaisia juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä, että keksit tällaisia juttuja?
Joillakin on itsetunnon kanssa vähän tai aika paljonkin ongelmia.
En ole keksinyt tätä ollenkaan, vaan tapahtunut tässä lähi kuukausina. Naisetkaan eivät jakaannu tilastollisesti tasaisesti joten, ehkä tässä oli vain paska stäkä että tuli tälläinen neljän suora. Yhden naisen kanssa vittuilu tuli viikko seksin jälkeen ja motivaationa oli mustasukkaisuus, joten sen ymmärrän. Ensimmäinen ei tarkoittanut sitä pahalla, pieneksi kommentointia, mutta kyllä se hieman raapaisi kuulla. Näiden kahden muun motivaatiota en ymmärrä. 14cm jos tilastoihin uskoo niin pitäis olla kuitenkin aika keskiverto. Eikä minun itsetunto tästä mitenkään murentunut mutta hetkellisen kolauksen kyllä sai.
Itellä 16-17cm pitkä ja reilu 4cm paksu. Muija sanonu et just sopiva ettei tarvii yhtään isompaa. Pohjaan asti pääsee ja puristusta mukavasti kun on kuitenki piukka pimppi. Itelläkin oli stressi munan koosta, ikää on 51 vuotta. mutta sitten löysin alle kolme kymppisen muijan ja seksi ollu mahtavaa. Nainen on kehunu ettei ole koskaan saanu vastaavaa seksiä, yleensä edeliset kumppanit ollu sitä ees taas jyystämistä. Mutta kun laittaa lantioon liikettä niin mimmi ollu ihan taivaissa kysäsi vaan et mitä tämä oikein on et luuli et kaikki on jo koettu sängyssä. Mutta uusia tuulia on tullu rakastelun ja suuseksin myötä. Muistakaa äijät että lantioo voi pyörittääkin rakastellessa, ei se oma vaan kummankin nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tos oo mitää järkee
Tossa nimenomaan on järkee.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kokoinen,erityisesti paksuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kokoinen,erityisesti paksuus.
Tuon kokoinen on paras.
Mul on 15,5-16,2cm pitkä penis ja 13,5cm ympäryys halkaisija on 4,6cm aika suora ihan vähä kaartuu vasemmalle, ja on suonikas
Onhan tuo näyttänyt olevan siitä päätellen kuinka paljon vaimo on sitä hypistelyt ja halunnut.