Täydellinen peniksen koko pituus/paksuus?
Mikä on mielestäsi täydellisen peniksen koko? Esitettynä mitoissa pituus/paksuus elikkä esim. 19cm/4.5cm
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko myös "omakohtaisesti" kertoa esim vaimosi kipu- tai tuskatilojen laadun, esim 1 -10? Et voi.
Ketä sattuu ja miksi?
No jos mies väittää tietävänsä mitä ja kuinka vaimonsa tuntee orgasminsa jos tuntee, niin kai sitteb tuntee myös naisen kivut ja tuskat, jos niitä joskus on, vaikkapa synnytyksessä. Aika kornia väittää noita kumpaakaan "omakhtaisiksi".
Eip mulla olis pokkaa väittää. että tasan tiedäm miltä toisesta mikäkin tuntuu ja miten sen tunteen saa.
Sinä et ilmeisesti kateellisena usko toisten naisten orgasmeja? Et ilmeisesti ymmärrä, että miehet ovat aitiopaikalla tuntemassa vaimonsa orgasmit, puhumattakaan siitä mitä vaimot ovat miehilleen
Miksi sanot minua kateelliseksi? Tiedät ilmeiseti "etänä" minunkin tunnot! Härski ukko.
Miksi sitten vähättelet toisten naisten orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko myös "omakohtaisesti" kertoa esim vaimosi kipu- tai tuskatilojen laadun, esim 1 -10? Et voi.
Ketä sattuu ja miksi?
No jos mies väittää tietävänsä mitä ja kuinka vaimonsa tuntee orgasminsa jos tuntee, niin kai sitteb tuntee myös naisen kivut ja tuskat, jos niitä joskus on, vaikkapa synnytyksessä. Aika kornia väittää noita kumpaakaan "omakhtaisiksi".
Eip mulla olis pokkaa väittää. että tasan tiedäm miltä toisesta mikäkin tuntuu ja miten sen tunteen saa.
Ettet nyt lukenut tekstiäni kuin piru raamattua ja tahallaan ymmärtänyt väärin mitä sanoin? En luule mitään vaan toistin sen mitä vaimoni on minulle sanonut.
On hän myös sanoittanut millaiset tuskat olivat ensimmäiset menkat 12v ja siitä lähtien, kun kärsii endometrioosista. On myös kertonut millainen tuska oli yrittää vielä ponnistaa n. 28h synnytyksen käynnistymisestä, kun lääkärit eivät suostu kiireiseen sektioon.
Itse olen yrittänyt sanoittaa millainen tuska on kolme perättäistä pullahtanutta välilevyn samaan aikaan ja kuinka se säteilee selästä jalkapohjan kautta varpaan kärkeen.
Mutta en ole koskaan lähtenyt mitenkään vertaamaan kipujamme tai orgasmejamme tai niiden saantitapoja, koska se ei ole mahdollista.
Minulla on lähes täydellinen penis:18-19 cm pituutta ja ympärys 14-14,5 cm. Olen ollut täysin tyytyväinen, mutta silti ottaisin sentin tai pari pituutta ja saman verran ympärykseen. Miksköhän näin? Naisetkin haluavat aina lisää kauneusleikkauksia, kun kerran aloittavat. Taitaa olla ihmismieleen rakennettu bugi. Enkä usko, että tuo sentti tai pari sinne ja tänne tekisi lopulta onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 cm pitää olla.
Neiti31
Isot on paikat
Dildojen (valmistajien globaalisti!) alennettava myynnissä olevien dildojen K o k o a, merkittävästi esim.
- (maksimi) Pituuskoko dildoissa, esim.12,34cm !!
- (maksimi) Ympäryskoko dildoissa, esim. 7,65cm !!
Ja nämä standardoitava valmistajille globaalisti sekä HETI !! ..voimaan ja kaikkialla.
Minä ehdotan omaani 15cm pitkä 14cm ympäryys 5cm halkaisija kaikki naiset sanonut että parempaa panoa ei ole koskaan saanut
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähes täydellinen penis:18-19 cm pituutta ja ympärys 14-14,5 cm. Olen ollut täysin tyytyväinen, mutta silti ottaisin sentin tai pari pituutta ja saman verran ympärykseen. Miksköhän näin? Naisetkin haluavat aina lisää kauneusleikkauksia, kun kerran aloittavat. Taitaa olla ihmismieleen rakennettu bugi. Enkä usko, että tuo sentti tai pari sinne ja tänne tekisi lopulta onnelliseksi.
Aika ohut 3 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ohut 3 senttiä.
Paksumpihan tuo on kuin hk:n sinen. Noilla mitoilla halkaisija reilu 4cm. Iso Jelly Jortikka on 19cm / 14cm.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan omaani 15cm pitkä 14cm ympäryys 5cm halkaisija kaikki naiset sanonut että parempaa panoa ei ole koskaan saanut
onhan tuo nyt iha hemmetin kokone kalu
Sekin riippuu minkä välynen oma pillunreikä on vai miten se sanotaan kkäääääks! , onko se 8-11cm yleensä pitäs googlettaa
Kyllä se naisen taidoista kiinni on löysänä voi olla aivan eri :)
Koolla ei oo väliä mutta jos aatellaan niin pienempi minusta on paras vaikka se kiihottuessaan ei kyllä pieni ole. Että jos on iso ei sekään haittaa varmastikkaan
Kyllä se on just näin että jos on pieni niin aatellaan että tuo ei ikinä tykkää musta..Semmoset naiset on ihteään täynnä
Jos naisella pienet rinnat niin miehet kuin ihanaa on naisesta jos tykkäätte sen pienistä tisseistä aidosti!
Kun ei naisetkaan voi vaikuttaa onko rinnat minkälaiset (tietty äitiys,ylipaino) niin kyllä se aito rakkaus toista kohtaan on ykkös sijalla
Seurusteleeko peniksen kanssa suurin osa :)
20/7, juuresta 9. Kortsuissa riittää pituus kun on isoa mallia, mutta juureen ei mene paksuuden takia (tai pysy) vaikka terskakin on 8
Oma on sekä pituudeltaan, että ympärysmitaltaan 20 cm. Nuorten kanssa liian iso, mutta kokeneemmat naiset tykkää varsinkin paksuudesta.
Parhaiten saan orgasmin omalla 16 cm pitkällä ja 14 cm ympärysmitalla olevalla penikselläni.
Vierailija kirjoitti:
Oma on sekä pituudeltaan, että ympärysmitaltaan 20 cm. Nuorten kanssa liian iso, mutta kokeneemmat naiset tykkää varsinkin paksuudesta.
Paksu on hyvä mutta tuo on jo liikaa
Mulla ollut aina kompleksi koska paraatikunnossa n 13cm, testasin erästä tuotetta vaimokkeen luvalla tietty, niin oli just ku mulle tehty ja todellakin myös vaimoke tykkäsi! Ei kai se väärin ole jos kaikki happy.. tollanen > https://hotlips.fi/p43537/real-rock-penisjatko-21-cm
Ei tuohon ole yhtä vastausta, vaan riippuu seksistä. Peniksiä tullut nähtyä varmaan 11-22cm skaalalla ja eri kokoisten kaa eri jutut tuntuu paremmalta. Peppuseksi tai takaapäin ei tunnu hyvältä ison kanssa ja lähäri tai sylikkäin istuminen ei tunnu niin hyvältä kauhean pienen kanssa. Ratsastaminen on jees kaiken kokoisten kanssa. Tärkeintä että mies osaa käyttää omaansa, isolla saa aikaan kipua jos on liian raju, pienemmän kanssa saa vähän vapaammin ottaa rajumpia otteita.
Sellainen 16 cm pitkä tatti, jossa siis nuppi on iso! SE on aivan täydellinen ja minulla oli ilo sellaisen kanssa pelata reilut 2 kk. Vaikka siitä on jo kaksi vuotta, niin muistelen sitä ihanuutta ainakin kerran viikossa. Harmillisesti se oli kiinnitetty ihan surkeeseen inisevään ukkoon! No, jos joku kerta löytäisi samanlaisen kunnon miehellä.
Miksi sanot minua kateelliseksi? Tiedät ilmeiseti "etänä" minunkin tunnot! Härski ukko.