Mikä on hauskinta mitä lääkärinlausonnassi on lulenut?
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.
Mulla varmaan : Uskovainen, mutta muuten järkevän oloinen ja asiallinen nuori nainen. :D
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:47"]Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.
Mulla varmaan : Uskovainen, mutta muuten järkevän oloinen ja asiallinen nuori nainen. :D
[/quote]
Eikä! :D Mulle tulis varmaan sama xD Aika paha kyllä :D
Joo kirjotan puhelimella niin tulee ijanihan nitämitä sattuu !:D ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:48"]En ymmärrä otsikkoa.
[/quote]
"Mikä on hauskinta mitä olet lääkärinlausonnossasi lukenut?" Eli luultavasti haetaan nyt huvittavinta kommenttia, minkä lääkäri av-mammasta on sanellut. Ei ollut niin hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:48"]En ymmärrä otsikkoa. [/quote] "Mikä on hauskinta mitä olet lääkärinlausonnossasi lukenut?" Eli luultavasti haetaan nyt huvittavinta kommenttia, minkä lääkäri av-mammasta on sanellut. Ei ollut niin hankalaa.
[/quote]
Huisin hauskaa! :D :D xxx xxxx Kivaa!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:48"]En ymmärrä otsikkoa. [/quote] "Mikä on hauskinta mitä olet lääkärinlausonnossasi lukenut?" Eli luultavasti haetaan nyt huvittavinta kommenttia, minkä lääkäri av-mammasta on sanellut. Ei ollut niin hankalaa.
[/quote]En ymmärrä. Määrittele kommentti.
Hahhah, tuo oli hyvä, ap. Ja kiva että osaat nauraa itsellesi (tai lääkärin typeryydelle). Meinaan, joku olisi voinut jo loukkaantuakin moisesta kommentista. Uskonto kun on joillekin sellainen asia, mistä ei välttämättä vitsailua suvaita. :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:50"]
[/quote]En ymmärrä. Määrittele kommentti.
[/quote]
Edelleen meni sana "lääkärinlausunnossasi" väärin. :D ei edellinen kirjoittaja
Mulla luki joskus "ilmeisen häiriintynyt ja poissaoleva" Mielestäni olin täysin normaali :-D
"Terve nuori nainen, jolla selkeät sappikohtauksen oireet."
Terve? Olin kivusta kaksinkerroin, itkua väänsin....
Lihaksikas, mutta henkisesti tasapainoinen.
Mies 35v
Kaverilla luki: "bodari, mutta muuten terve nuori mies."
"Potilas työskentelee työleirillä". Olin työssä toimittajana ammattilehdessä.
Kaikki psykiatrisen puolen lausunnot minusta on kuin vitsikirjaa lukisi. AV:n palstatila loppuisi kesken jos lähtisin niitä tänne siteeraamaan :D
t:toisesta ketjusta se "epäkohtelias, ironinen, sarkastinen.."
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:57"]
Hahhah, tuo oli hyvä, ap. Ja kiva että osaat nauraa itsellesi (tai lääkärin typeryydelle). Meinaan, joku olisi voinut jo loukkaantuakin moisesta kommentista. Uskonto kun on joillekin sellainen asia, mistä ei välttämättä vitsailua suvaita. :)
[/quote]
Missä kohdassa tuossa oli vitsailua?
Lapsen äiti siirtynyt normaalisuolaiseen ruokavalioon (lapseni lääkäri kommentoi minusta). (Olisi pitänyt olla, että lapseni oli alkanut saamaan normaalisuolaista ruokaa).
Lapsella ei ole ollut kuumetta...(pari lausetta myöhemmin). Särkylääkkeet eivät ole merkittävästi laskeneet lapsen kuumetta.
:D nää on hyviä!! Mut lie noiden lääkäreiden päässä liikkunut ;D hyvä et noi saa aina kotiin noi lausunnot. Voi vähän seurata et mutä ne kirjottelee.
Ei henkilökohtaisista ominaisuuksista, mutta diagnoosina oli "kissanraapimatauti, selluliittiepäily".
siis lausunnossasi :D