Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen baarissa ilman meikkiä :)

Vierailija
14.06.2015 |

En muutenkaan koskaan meikkaa vahvasti, mutta eilen tosiaan lähdin baariin täysin ilman meikkiä. Ja kuinkas kävikään, miehistä ei ollut pulaa. Eli juttuseuraa riitti koko illan. :) Liikenteessä oli kyllä jokunen "pakkelihirvitys." En vaan ymmärrä, miksi jotkut laittavat sitä meikkiä TOSI paljon ja vahvasti? No se on tietysti jokaisen oma asia, kunhan ihmettelen...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset meikkaavat juurikin omien mieltymysten mukaan, just niin kevyesti tai raskaasti kuin tykkäävät - tai ei ollenkaan. Ei siinä ole mitään vaikeasti ymmärrettävää.

Vierailija
2/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, mun itsetunnolle ainaki olis tehny hyvää :) Kiva huomata, että luonnollisuutta arvostetaan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ilman meikkiä en ole koskaan ollut baarissa mutta yleensä laitan vain ripsiväriä. Ja kyllä minullekkin on tultu juttelemaan.

Vierailija
4/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:04"]

En muutenkaan koskaan meikkaa vahvasti, mutta eilen tosiaan lähdin baariin täysin ilman meikkiä. Ja kuinkas kävikään, miehistä ei ollut pulaa. Eli juttuseuraa riitti koko illan. :) Liikenteessä oli kyllä jokunen "pakkelihirvitys." En vaan ymmärrä, miksi jotkut laittavat sitä meikkiä TOSI paljon ja vahvasti? No se on tietysti jokaisen oma asia, kunhan ihmettelen...

[/quote]

Tämähän se tärkein asia onkin. Ei ihme, että naisia esineellistetään ja pidetään pelkkinä seksileluina.

Vierailija
5/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taito muka on olla luonnonkaunis?

itse arvostan hyvin meikkaavaa naista enemmän :)

Vierailija
6/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:04"]

[/quote]

Tämähän se tärkein asia onkin. Ei ihme, että naisia esineellistetään ja pidetään pelkkinä seksileluina.
[/quote]

Jep. Naisen arvokkuus mitataan sillä, paljonko hän saa miehiä.

Vierailija
7/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi lähdet seuraavaksi baariin kunnolla meikanneena ja katsot, riittääkö juttuseuraa. Minä arvelen, että juttuseuraa riittää.

Miehillä on yleensä vain kaksi näkemystä meikkaamiseen: toinen on "hirveästi meikkiä" ja toinen "ei meikkiä" eli "luonnollinen", vaikka jälkimmäiseen kuuluvat sekä meikkaamattomat että kohtuullisesti meikanneet. Testaa, niin huomaat.

Vierailija
8/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni just päinvastainen vaikutus. Vahvasti meikattuna mulla on kiinnostuneita jonoksi asti, meikittömänä oikeesti _ketään_ kiinnosta. Oon kai sit vaan sellanen rumilus.

Vierailija
9/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että ap on tummapiirteinen ja kaunis meikittäkin. Huonossa valaistuksessa mies ei edes näe, onko ripsiväriä vai ei. Tietenkin noin erottuu "pakkelihirviöistä", ehkä vain edukseen. 

Mulla on vaaleat ripset ja kulmakarvat. Jos kuljen ilman meikkiä, miehet ei mua edes näe. Jos laitan ripsiväriä ja tummennan kulmia, oon heti eri näköinen. 

Vierailija
10/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa saadakseni miehiltä huomiota, olenhan varattu, vaan ihan omaksi ilokseni. Ei sitä arkena kehtaa kovin vahvaa meikkiä laittaa. Meikkaaminen on hauskaa!

Vierailija
11/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla heikko itsetunto yleisesti? Miesten saaminen? Mikä mittari se on? :D

Vierailija
12/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui! Menit baariin ilma meikkiä, ja siitä piti oikeen av:lle raportoida? :D

Vierailija
13/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään saunassa eka kerran ilman meikkiä

Vierailija
14/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:28"]Kävin tänään saunassa eka kerran ilman meikkiä
[/quote]

Mutta oliko siellä saunassa miehiä?

Vierailija
15/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:28"]Kävin tänään saunassa eka kerran ilman meikkiä
[/quote]

Mutta oliko siellä saunassa miehiä?
[/quote]

Oli

Vierailija
16/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla todennäköisesti on luonnostaan voimakkaat piirteet, tummat kulmat ja ripset ja punaiset huulet. Itse olen blondina todella hailakka ilman meikkiä. Näytän kuitenkin hehkeältä jo vähälläkin meikillä, joten miksi jättäisin lisäämättä vähän ripsaria ja kulmaväriä katseen terävöittämiseksi ja huulille punertavaa kiiltopunaa, että huulet erottuisivat edes vähän muusta ihosta.

Vierailija
17/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin 10 vuotta sitten yökerhoon jalassani intersportin mainossandaalit. Ja tapasin elämäni miehen.

Vierailija
18/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö tästä aiheesta oikeesti keskustelun

Vierailija
19/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 12:18"]

Itselläni just päinvastainen vaikutus. Vahvasti meikattuna mulla on kiinnostuneita jonoksi asti, meikittömänä oikeesti _ketään_ kiinnosta. Oon kai sit vaan sellanen rumilus.

[/quote]

Tai huomaamatta perustat itsetuntoa meikkuttana luoden varmempaa kuvaa itsestäsi, joka vetoaa :) Sinut itsensä kanssa oleva ihminen on mielenkiintoinen.

Vierailija
20/25 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin "saa" meikata ja oikeen kunnolla niin kyllä mä laitan sellasen hää tai teatreellisen meikin, että oon illan rinsessa :) Miks miehet on kauneuden mittari, kyllä miehissäkin pitää olla tasoa;) Kännissä oleva mies voi kiinnostua meikatusta miehestäkin "vahingossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi