Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua / uskolla työllistyä!

Vierailija
05.02.2022 |

Kun on koko ikänsä kärsinyt sosiaalisista peloista, ahdistuksesta, persoonallishäiriöstä, niin kotona oleskelu on helpompaa ja ei menetä terveyttään lisää kun pysyy poissa ihmisten ilmoita. Onhan tässä jo kuntouduttu, kokeiltu terapiat, ja lääkkeet eikä mikään ole auttanut. Jotkut ihmiset nyt vaan stressaa ja pelkää enemmän, minulla ei ole lapsena ollut mitää traumoja mutta olen aina ollut hiljainen, herkkä ja ujo.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee etätöitä?

Vierailija
22/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei mitkään keinot ole auttaneet sua. Mulla oli ennen samoja vaivoja todella pahana, lisäksi traumatausta. Sain onneksi avun terapiasta. Kyllä edelleen sos. tilanteet ahdistaa, mutta nykyään pysyn kuitenkin toimintakykyisenä. Stressiä olen opetellut sietämään ja purkamaan, koska haluan takaisin työelämään, juurikin voidakseni jonain päivänä pitää eläimiä ja ehkä matkustaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen nainen olisi unelma.

Vierailija
24/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee etätöitä?

Ahdistun herkäsdti ja stressaan pienisdtä asioista, esim. jos pitää lähettää sähköposti tai jos on taakka mikä pitää tehdä. Alan voida huonosti ja saan paniikkikohtauksia, ja vatsa on kipeä, oksentelen jne

Vierailija
25/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylipainoinen? Ajattelin vaan että jos sun suolistofloora on epätasapainossa. Sekin voi aiheuttaa masennusta ja ahdistusta.

En vaan alipainoinen koska stressaan niin paljon. Stressaan jos esim. pitää lähettää sähköposti tutulle, tai vastata puhelinsoittoon. jos tiedän että on puhelu tulossa esim viikko ennen, saatan menettää kokonaan ruokahalut ja vatsa on kipeänä koko viikon

Ei tuo ole enää luonnekysymys. Mitä tuo terapian ja lääkityksen kokeilu tarkoittaa? Montako lääkettä,kauanko, kauanko terapiaan ja millaista?

Vierailija
26/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavallinen hiirulainen, joten kukaan ei muista sinua sadan vuoden päästä. Miksi siis kantaa huolta muiden mitättömistä ajatuksista?

Vierailija
27/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähä sama :D tykkäsin kyl tehdasduunist, siellä ei tarvinnu esittää mitää

Mun mielestä taas tehtaissa on pahimmat juorukerhot ja pätemisen tarpeiset kiusaajat.

Vierailija
28/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy jakamaan postia. Siinä ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Oikesataan tein tätä nuorena kun olin 18v ja olin koko ajan stresaantunut ja ahdistunut. Se oli ihan kamalaa kun piti pyörällä kulkea pihaan ja se piha oli täynnä ihmisiäm ja kärsin sos. peloista. Hikoilin ja vatsa oli kaikki päivät sekaisin. Mietin aina kauhulla ennen nukkumaanmenoa seuraavaa päivää. Onneksi työ oli vaan pari kertaa viikossa, se oli siis mainosjakoa. Mulla edes autoa ole, eli en pystyis postia jakaa autolla. Autokouluun en ole voinut mennä myöskään pelkojjen takia. t. ap

Vierailija
29/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavallinen hiirulainen, joten kukaan ei muista sinua sadan vuoden päästä. Miksi siis kantaa huolta muiden mitättömistä ajatuksista?

Jos saisin pelkotilat ja ahdistuksen loppumaan, lopettaisin ne heti. Mutta jotenkin ne on päässä ja en pysty kontrolloida niitä vaikka yritän. alan täristä jos tulee puhelu, ja stressaan kaikesta. Elämä olisi ihanaa ja rentoa ilman pelkoja. Voisin käydä töissä ja pitää yllä ihmissuhteita. Kaikki on mennyt p*skaksi varsinkin tämän estyneen personaallisuudent takia.. t. ap

Vierailija
30/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy jakamaan postia. Siinä ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Oikesataan tein tätä nuorena kun olin 18v ja olin koko ajan stresaantunut ja ahdistunut. Se oli ihan kamalaa kun piti pyörällä kulkea pihaan ja se piha oli täynnä ihmisiäm ja kärsin sos. peloista. Hikoilin ja vatsa oli kaikki päivät sekaisin. Mietin aina kauhulla ennen nukkumaanmenoa seuraavaa päivää. Onneksi työ oli vaan pari kertaa viikossa, se oli siis mainosjakoa. Mulla edes autoa ole, eli en pystyis postia jakaa autolla. Autokouluun en ole voinut mennä myöskään pelkojjen takia. t. ap

Olet seonnut. Vaikka kulkisit bikinit päällä pakkasessa, sinut muistettaisiin vain pienen hetken. Maailmankaikkeudessa se on lähes olematon aika.

Vierailija
31/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samanlainen, minkä lisäksi minulla oli traumaattinen lapsuus ja nuori aikuisikä. Silti käyn töissä, eikä tulisi mieleenkään jäädä tarkoituksella elämään sosiaalipummin elämää.

Sori, multa ei heru aplodeja. Et ole kasvanut henkisesti sen vertaa että näkisit ne suojaavat tekijät ja yksinkertaisesti tuurin miksi juuri sinä olet selviytynyt (selviytynyt lainausmerkeissä, ihmisten ylimielinen haukkuminen jossain keskustelupalstalla kertoo hyvin hauraasta omanarvontunnosta.)

Vierailija
32/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin pelkotilat ja ahdistuksen loppumaan, lopettaisin ne heti. Mutta jotenkin ne on päässä ja en pysty kontrolloida niitä vaikka yritän. alan täristä jos tulee puhelu, ja stressaan kaikesta. Elämä olisi ihanaa ja rentoa ilman pelkoja. Voisin käydä töissä ja pitää yllä ihmissuhteita. Kaikki on mennyt p*skaksi varsinkin tämän estyneen personaallisuudent takia.. t. ap

Miksi sinua kiinnostaa muiden ajatukset? Minä vuodatin kuukautisvereni keskellä luokkahuonetta tuolille. Häpesin vain muutaman päivän. Jos joku ajattelee minun olevan oksettava, ajatelkoon.

Vierailija
33/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samat. Työttömänä nyt yli kymmenen vuotta. Pelkään ihmisiä ihan perkeleesti, ja joskus jopa uskon että tavallinen vastaan tuleva kaduntallaaja aikoo tappaa minut.

Vierailija
34/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä samat. Työttömänä nyt yli kymmenen vuotta. Pelkään ihmisiä ihan perkeleesti, ja joskus jopa uskon että tavallinen vastaan tuleva kaduntallaaja aikoo tappaa minut.

Olet katsonut liikaa elokuvia.

Vierailija
35/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa muiden ajatukset? Minä vuodatin kuukautisvereni keskellä luokkahuonetta tuolille. Häpesin vain muutaman päivän. Jos joku ajattelee minun olevan oksettava, ajatelkoon.

Ymmärrän että ei pitäisi kiinnostaa, mutta vaikka ajattelen että lakkaan nyt pelkäämäst,ä, niin en pystylopettaa sitä. 

Vierailija
36/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää hyvin se vähäinen raha mitä Kelalta saa mutta eihän sillä voi "kunnolla" elää. Esim. en voi ikinä omistaa lemmikkiä, koska ei olisi varaa maksaa sen sairauskuluja. Rakastan eläimiä joten harmittaa. En voi ikinä matkustella ja tavata siskoani joka asuu toisessa maassa koska ei rahaa. Sekin harmittaa. En tiedä onko tämä elämää mutta ainakin oma terveys säilyy jotenkuten. 

On jo oman onnen seppä, kun Kelasta takoo rahaa.

Vierailija
37/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko majakanvariaksi tyhtyä, saa istua majakassa joku 6kk kerralla ilman että tarvitsee nähdä ihimsiä, sitten joku 9kk palkallisella lomalla ja taas 6kk pesti. Jos toimii niinku merimiehillä..

Vierailija
38/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyl rahaa voi hankkia myös kelan rahoista. Osta osakkeita. 6000e/a asti ilman mitään rangustusta osinkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi