Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua / uskolla työllistyä!

Vierailija
05.02.2022 |

Kun on koko ikänsä kärsinyt sosiaalisista peloista, ahdistuksesta, persoonallishäiriöstä, niin kotona oleskelu on helpompaa ja ei menetä terveyttään lisää kun pysyy poissa ihmisten ilmoita. Onhan tässä jo kuntouduttu, kokeiltu terapiat, ja lääkkeet eikä mikään ole auttanut. Jotkut ihmiset nyt vaan stressaa ja pelkää enemmän, minulla ei ole lapsena ollut mitää traumoja mutta olen aina ollut hiljainen, herkkä ja ujo.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää hyvin se vähäinen raha mitä Kelalta saa mutta eihän sillä voi "kunnolla" elää. Esim. en voi ikinä omistaa lemmikkiä, koska ei olisi varaa maksaa sen sairauskuluja. Rakastan eläimiä joten harmittaa. En voi ikinä matkustella ja tavata siskoani joka asuu toisessa maassa koska ei rahaa. Sekin harmittaa. En tiedä onko tämä elämää mutta ainakin oma terveys säilyy jotenkuten. 

Vierailija
2/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy jakamaan postia. Siinä ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä mutta en haluaisi olla. Tulisi kunnon YT:t niin ilmoittautuisin vapaaehtoisena.

Vierailija
4/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa ongelmaasi vaikkapa terapeutin seurassa.

Vierailija
5/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä sama :D tykkäsin kyl tehdasduunist, siellä ei tarvinnu esittää mitää

Vierailija
6/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi on täynnä ahdistushulluja, jotka eivät tahdo tehdä töitä?

Vierailija
7/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vaan millaista on elää kun ei uskolla edes tilaa kotiinkuljetuksella pizzaa kun pelkää että pizzakuski ajattelee pahaa, ja vatsa menee jo tälläisestä sekaisin. Iän myötä vain pahenee nämä oireet. t. ap

Vierailija
8/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni kelan terapiaa saa jos on töissä tai työkykyinen.

Vierailija
9/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tosiaan kestä työelämää. Sinulla kuulostaa olevan monia vaivoja mitkä tekisi siitä kestämätöntä. Vähälläkin rahalla voi nauttia elämästä, ja ainakin on aikaa, mitä ei työssäkäyvillä juuri ole. Voithan aina tehdä vähän osa-aikatöitä, jos voinniltasi kykenet, jotta pääset reissaamaan. Lemmikin jättäisin minäkin sinun tilanteessa ottamatta, kun niiden hoitomaksut ovat niin kalliita.

Vierailija
10/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI-lääkitys voisi auttaa.

Vierailija
11/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomi on täynnä ahdistushulluja, jotka eivät tahdo tehdä töitä?

Suomi on myös täynnä kommentoijahulluja jotka käyvät palstoilla vinoilemassa ihmisille. Et ole ihan Ok. Keskenkasvuinen.

Vierailija
12/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa vaan millaista on elää kun ei uskolla edes tilaa kotiinkuljetuksella pizzaa kun pelkää että pizzakuski ajattelee pahaa, ja vatsa menee jo tälläisestä sekaisin. Iän myötä vain pahenee nämä oireet. t. ap

Miksi sinua kiinnostaa muiden ajatukset? Sitä paitsi et ole niin ihmeellinen, että joku pizzakuski ajattelee sinua kolmea sekuntia pidempään.

Vierailija
13/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää hyvin se vähäinen raha mitä Kelalta saa mutta eihän sillä voi "kunnolla" elää. Esim. en voi ikinä omistaa lemmikkiä, koska ei olisi varaa maksaa sen sairauskuluja. Rakastan eläimiä joten harmittaa. En voi ikinä matkustella ja tavata siskoani joka asuu toisessa maassa koska ei rahaa. Sekin harmittaa. En tiedä onko tämä elämää mutta ainakin oma terveys säilyy jotenkuten. 

Eikö sisko tule sinun luoksesi?

Vierailija
14/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihmisten luontaisia piirteitä on vaikeaa "korjata". Ongelmana on lähinnä se että työelämässä ei voi pysyä hyvinvoivana jollei ole tietynlainen ihminen. Jos poikkeaa siitä, saa vain kuulla olevansa rikkinäinen joka täytyisi "korjata". Korjautuuko homous terapialla? Ei. Myöskään ihmisen temperamentti ei "korjaudu" terapialla.

Vierailija
15/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Ajattelin vaan että jos sun suolistofloora on epätasapainossa. Sekin voi aiheuttaa masennusta ja ahdistusta.

Vierailija
16/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä sitä turpiin jos alkaa nitiseen.

Kaupassa uskalletaan käydä (käyttämässä avustusrahoja) mutta kaupassa ei "uskallettaisi" olla töissä. Yököttävää tuo laiskuus. Ei ole kovin pelottavaa tilata hampurilaista mäkkäriltä mutta olisi "pelottavaa" tehdä tuo hampurilainen.

Jos tuollaisia oikeasti pelkää niin ei kannata, työ kyllä opetetaan.

Oih thänks my God for Aktiivimalli2 joka tulee!

Vierailija
17/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylipainoinen? Ajattelin vaan että jos sun suolistofloora on epätasapainossa. Sekin voi aiheuttaa masennusta ja ahdistusta.

En vaan alipainoinen koska stressaan niin paljon. Stressaan jos esim. pitää lähettää sähköposti tutulle, tai vastata puhelinsoittoon. jos tiedän että on puhelu tulossa esim viikko ennen, saatan menettää kokonaan ruokahalut ja vatsa on kipeänä koko viikon

Vierailija
18/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlainen, minkä lisäksi minulla oli traumaattinen lapsuus ja nuori aikuisikä. Silti käyn töissä, eikä tulisi mieleenkään jäädä tarkoituksella elämään sosiaalipummin elämää.

Vierailija
19/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että olisit pitsakuskina. Kävisit kymmenille ihmisille viemässä pitsaa. Päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Vuodesta toiseen. Kuinka paljon ne asiakkaat sua kiinnostaisi? Miksi pitsakuski ajatelisi pahaa jostain jolle nakkaa pitsalaatikon kiireessä ja miettii jo mihin piti seuraavaksi, hyvä jos muistaa sulle hymyillä ojentaessaan laatikon, virkeimmät sanoo että hyvää ruokahalua. 

Minä olen ollut paljon asiakaspalvelussa, ja yleensä en muista puolen minuutin kuluttua enää asiakasta vaikka olisin hänelle hymyillyt, sanonut kiitos ja ole hyvä jne. Vaikka katson kohti, en siten että painaisin mieleen kasvot tai mitään mitä hän osti. Ei sitä vaan pysty kun tekee sitä työtä.

Vierailija
20/38 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihmisten luontaisia piirteitä on vaikeaa "korjata". Ongelmana on lähinnä se että työelämässä ei voi pysyä hyvinvoivana jollei ole tietynlainen ihminen. Jos poikkeaa siitä, saa vain kuulla olevansa rikkinäinen joka täytyisi "korjata". Korjautuuko homous terapialla? Ei. Myöskään ihmisen temperamentti ei "korjaudu" terapialla.

Erilaisuus tuottaa siis työttömyyttä. Työttömyys ei ole hyvä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä