Pidän sateisesta kesästä
Kommentit (10)
Minulle on ihan sama ennen kuin loma alkaa, ja silloinkin lähden sinne missä on varmasti lämpöä ja aurinkoa. Eikä sade minua estä ulkoilemasta, just heitin tunnin lenkin sateessa ihan ilman sadevaatteita. Vettä se on eikä happoa.
Te ketkä tykkäätte sadepäivistä, miten pukeudutte silloin ulos?
Mä tykkään sen takia viileämmästä koska asun kerrostalossa, päätyhuoneistossa, ei läpivetoa, ei ilmastointia. Mikäs siinä, jos asuisi maalla omakotitalossa, usein on myös sen verran puustoa että viilentää.
Minä en pidä sateisesta kesästä, mutta pidän yksittäisistä sadepäivistä kesällä. Ne tuntuu aurinkoisten päivien välissä raikkailta ja piristäviltä ja sellaisten jälkeen aurinkoiset päivät on nautinnollisempia kuin jatkuva aurinko.
Ei ole kivaa! Pitää lähteä ulos ja mulla ei ole sadeasua ja sataa vettä. Tuulipukuni ei pidä vettä ja keljuttaa mennä kastelemaan itseni.
Sade olisi kiva jos ei tarvitsisi liikkua pyörällä. Olen kastunut tänä kesänä jo monta kertaa läpimäräksi kun vettä on tullut niin reippaasti että vettähylkivä tuulipukukaan ei ole riittänyt pitämään kuivana.
Minä en pidä, mutta onneksi aurinkoloma on varattuna, niin kestää sen voimalla tätä jääkaappi-ilmastoa taas koko talven.
Minäkin pidän sateesta. Tänään on ollut masentava päivä, kun koko päivän on paistanut aurinko.