Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Jennin En haluu kuolla tänä yönä voi olla syöpäsairaan lohtubiisi?

Vierailija
07.06.2015 |

Eilisessä Live Aid konsertissa joku nainen kertoi että hän sai voimaa tyttärensä syöpäsairauden aikana Jenni Vartiaisen biisistä En haluu kuolla tänä yönä. Siis häh, ei voi olla totta? Biisihän on aivan hirveää ulinaa, täyttä sontaa! Kummallisia fanituksia joillain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin. hautajaismusaa lauleli ihan väärässä paikassa.

Vierailija
2/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi dissata toisen voima- tai lohtubiisiä, vaikka se olisi Batman ja Ryydman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta mikä oikeus teillä on arvostella jokun syöpäsairaan kokemuksia ja mistä on saanut toivoa ja lohtua? Olette aikamoisia, hävettää teidän puolesta. 

Vierailija
4/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:45"]

Samaa ihmettelin. hautajaismusaa lauleli ihan väärässä paikassa.

[/quote]

Mitä ihmeen hautajaismusaa? Katseltiinkohan me eri konserttia? Kyseisen syöpäpotilaan äiti oli toivonut tuota biisiä. Tämä teidän Jenni-vihanne saa aika kummallisia piirteitä...

Vierailija
5/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä biisi, sori ap, mutta sun musiikkimakusi on aika kehittymätön.

Vierailija
6/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap tosissaan vai onko provo? Taitaa olla sen Jenniä halveksivan ja inhoavan hullun provo.

Vierailija
7/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syöpäsairas ystävä kuunteli tuota biisiä paljon ennen kuolemaansa sekä tuomittuna kulkemaan

Vierailija
8/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo biisi on sekä rytmmillisesti, että sanoitukselta yksi parhaita koskaan Suomessa tehtyjä biisejä. Ja Jenni on huippulaulaja. Minun mielipide. Enkä oikein tajua miksi ap pilkkaa ihmisiä jotka saa tuosta kappaleesta voimaa? 

Vierailija
9/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään panna silmät kiinni jos ne eivät aukeekaan...Rakastan ttuota biisiä.

Vierailija
10/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:03"]Todella hyvä biisi, sori ap, mutta sun musiikkimakusi on aika kehittymätön.
[/quote]

Jos ei tykkää samasta musiikista mistä sinä, on musiikimaku kehittymätön?
Mä kuuntelen raskasta rokkia ja en tykkää mistään kotimaisista "huippuartisteista", mutta en silti väittäis mun musiikkimaun tai kenenkään muunkaan musikkimaun olevan kehittymätön!!

Vierailija
11/11 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:03"]Todella hyvä biisi, sori ap, mutta sun musiikkimakusi on aika kehittymätön. [/quote] Jos ei tykkää samasta musiikista mistä sinä, on musiikimaku kehittymätön? Mä kuuntelen raskasta rokkia ja en tykkää mistään kotimaisista "huippuartisteista", mutta en silti väittäis mun musiikkimaun tai kenenkään muunkaan musikkimaun olevan kehittymätön!!

[/quote]

Jos olet tällaisen aloituksen tekijä jossa dissaat syöpään sairastuneen lapsen äidin musiikkimakua, olet aivoiltasi melko kehittymätön. Eiköhän kyseisellä äidillä ole myös oikeus kuunnella mitä musaa haluaa ilman sinun vittuiluasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme