Olisiko sulle ok, että naapuri käyttää aina sun kolaa ja lumilapiota kysymättä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ei tietenkään. Meillä oli naapuri, joka käytti lupaa kysymättä pihanhoitovälineitämme.
Sanoin kerran, että sellainen ei sovi. Jatkoi kuitenkin luvatonta lainaamista.
Mieheni hakkasi naapurin sairaalakuntoon.
Eipä lainaa enää.Vain fantasioissasiä
Vain fantasioissasi.
Siis käy ilman lupaa hakemassa mun pihasta jostain katoksesta tai vajasta... Ei tod sovi. Tai mä käyn ottamassa naapurin fillarin tai auton omin lupineni.
Meillä naapuri voi ottaa mitä vaan jos tarvitsee. On sovittu jopa auton lainaamisesta, voi hakea sisältä avaimet jos emme ole kotona. Ei olla turhan tarkkoja.
Kolaa minulla ei ole, mutta todellakin olisi sitä vastaan, että lainaisi kysymättä, sillä lumilapio on tuolla lasitetulla parvekkeella. Kiinnostaisi kovasti tietää, miten on sinne päässyt sitä lainaamaan. Lukotkin juuri uusittiin.
No ei todellakaan olisi ok, enkä kyllä mitenkään vakituisesti alkaisi myöskään lainailemaan. Työkalut ei yleensä lainassa parane, suolasta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne siitä kulu.
No kuluu tietysti ja tyyppi joka ei omista omia välineitä ei todennäköisesti myöskään osaa niitä käyttää ja voi paskoa ne jo yhdellä käyttökerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne siitä kulu.
Kyllähän ne todellakin käytössä kuluu tai menee rikki.
Sekään ei haittaisi, kun en ole kovin köyhä.
Ei kai se kuluminen taloudellisesti välttämättä ole iso juttu, mutta se alkaa kyrsiä jo isommasti, jos vehkeet on jonku toisen rikkomia sitten kun itse tarvii niitä. Vaimo alkoi lainailla meidän peräkärryä omille kavereilleen. Yhtäkkiä alkoi olla pistoke rikki, nokkapyörä linkussa, lampun lasissa reikä, lokasuoja rutussa, runko kierossa, eikä kukaan koskaan tarjoutunut korjaamaan, eikä edes kertonut että oli sattunut joku vahinko. Myin sen pois, koska en halunnut mulkun mainetta, joka ei edes lainaa peräkärryään :D
Vain fantasioissasiä