Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolenvaihdonleikkaus, onko kerrottava ennen treffejä?

Vierailija
05.02.2022 |

Onko kerrottava ennen treffejä että on ollut sukupuolenvaihdosleikkauksessa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko

Vierailija
2/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se asiallista on kertoa ennen sänkypuuhiin menemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskempaa on katsoa huomaako toinen! Eihän Salkkarien Karikaan tajunnut panneensa miehen sisäänpäin käännettyä peenistä. (Paitsi jos pani kakkoseen).

Vierailija
4/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sitten kun olette naimisissa.

Vierailija
5/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy. Joissain maissa se taitaa olla raiskaus jos ei kerro ennen sänkypuuhia. 

Vierailija
6/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omakohtainen kysymys tämä ei ole koska kukaan tuohon leikkaukseen mennyt tai menevä ei puhuisi sukupuolenvaihdosleikkauksesta.

Itse asiaan en osaa ottaa kantaa, hankala kysymys.

Vierailija
7/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrottava ehdottomasti.

Vierailija
8/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva että kertois.

Kun nykypäivänä on rikos olettaa yhtään mitään toisesta. Jos oletat toisen olevan mies/nainen/cis/ts/kissa/koira/trans/aseksuaali/pastasiivilä, sinut lynkataan somessa ja haastetaan oikeuteen.

Ennen oli helpompaa kun mies oli mies, nainen oli nainen ja he tapailivat toisiaan. Muut tekivät mitä tekivät, mutta pitivät sen omana tietonaan.

Vierailija
9/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan itse kyseistä prosessia käynyt läpi vaan pohdiskelen että olenko itse ylireagoinut kun ei ole kerrottu hyvissä ajoin. Olisi ehkä hyvä kuulla muitakin ajatuksia kun mitä nyt itsellä päässä pyörii.

Vierailija
10/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on petos munahaukkaa  kohden.  kyllä nyt tuli ahdistava ja epä mukava olo

Vierailija
11/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku valehtelee sukupuolensa niin aika pazka ihminen on. Jatkoon ei mitään asiaa.

Vierailija
12/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen naamasta näkee vaikkei kertoisikaan. Naisten ja miesten luusto on sen verran erilainen.

Vierailija
13/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan omakohtainen kysymys tämä ei ole koska kukaan tuohon leikkaukseen mennyt tai menevä ei puhuisi sukupuolenvaihdosleikkauksesta.

Itse asiaan en osaa ottaa kantaa, hankala kysymys.

Niin, eihän transasia koske sänkyhommien toista osapuolta mitenkään. Haarat auki, turpa kiinni ja ota arvostaen vastaan kaikki mitä sinulle tehdään. Tai muuten...

Vierailija
14/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu kuin setämiehet, jotka valehtelevat iän 20 vuotta alaspäin nuoren lihan toivossa.

Vierailija
15/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.  Raískaushan se on, jos ei kerro, ihan samalla tavalla kuin esim. janoinen katse.

Vierailija
16/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan itse kyseistä prosessia käynyt läpi vaan pohdiskelen että olenko itse ylireagoinut kun ei ole kerrottu hyvissä ajoin. Olisi ehkä hyvä kuulla muitakin ajatuksia kun mitä nyt itsellä päässä pyörii.

Olit siis sängyssä transnaisen kanssa ja kertoi vasta jälkeenpäin asian?

Vierailija
17/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit? Tuskin ylireagoit, jos et nyt totaalisesti raivostunut. En itse (nainen) suostuisi edes yksille treffeille jos sukupuoli on väärä ja valehtelijan kanssa en edes kavereina.

Vierailija
18/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vastapuoli huomaa…

Vierailija
19/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrottava etukäteen. Se on jo sellainen lähtökohta, joka ainakin itselläni estää edes harkitsemasta treffejä. Jos asia sitten ilmenisi erikseen vasta myöhemmin, toteaisin vain, että hyi helvetti, ja häipyisin mahdollisimman pian.

Vierailija
20/24 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen naamasta näkee vaikkei kertoisikaan. Naisten ja miesten luusto on sen verran erilainen.

Eli suominaisista 90% on siis miehiä, jos sen naamasta näkee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä