Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv. 39 eikä supistele ollenkaan

Vierailija
14.06.2015 |

Yliajalle taidetaan mennä taas....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis eka? Mulla ei supistellut koskaan etuajassa, Ekassa kun ensimmäiset alkoi yöllä, niin lapsi syntyi seuraavana päivänä iltapäivällä. Toisessa meni lapsivedet yöllä ja supistelut alkoivat vasta aamulla, lapsi syntyi siitä muutaman tunnin kuluttua. Ei yhtään mitään supisteluja tai ongelmia raskausaikana lukuunottamatta pientä kuvotutsa ihan alussa ja toista odottaessa taisin oksentaa kerran. Toisilla vaan on helpot raskausajat (jos joku on kade, synnytys oli sitten kamala ja olin pitkään kipeä sen jälkeen). 

Vierailija
2/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 09:24"]

Yliajalle taidetaan mennä taas....

[/quote] minut määrättiin laskettua aikaa aiemmin naistenklnikalle, ei supistellut mutta pantiin supisteleen ja samana iltana tuli terve poika rääkyen maailmaan sektiolla. Ikää on enemmän mitä av mammelit sallii. Syy, raskausajan diabetes siksi aiemmin mutta voin erittäin hyvin ja vauvaakaan ei ollut mahdottoman painava, alle 4 ja yli 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan supistellut vk 39, eikä ollut mitään oireita. No, sitten yhtäkkiä menikin samalla viikolla lapsivedet illalla kun olin menossa nukkumaan. Seuraavana aamuna olikin sitten jo tyttö syntynyt sektiolla perätilasta johtuen. 

Vierailija
4/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei supistellut yhtään ennenkuin lapsivesi meni rv40. Paitsi sellasia kivuttomia laimeita harjoitus-supistuksia oli ehkä muutama, ei niitä oikein edes huomannut.

Vierailija
5/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoista odottaessa ei supistellut myöskään yhtään. RV 39+4 sitten iski ensimmäinen supistus ja siitä 2,5h ja vauva oli syntynyt :) Nyt toinen odotus meneillään (rv 38+6) ja töistäkin jouduin jäämään pois aiottua aiemmin, kun supistellut ihan jatkuvasti. Nyt sitten supistukset ovat tyyliin hävinneet kokonaan ja tuntuu ettei se synnytys ala ikinä. Noh, eiköhän tää täältä joskus tule :D

Vierailija
6/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että kaikki ne ovat ulos tulleet, tavalla tai toisella. 

Vierailija
7/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lenkille, sitten panet miestä kunnolla jonka jälkeen rentoudut vadelmanlehtiteen kanssa. Toista tämä joka aamu kunnes mahaan sattuu

Vierailija
8/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaa,seksiä,siivousta.Itte pelasin ekasta sitä nintendon huitomispeliä niin johan tuli..seuraavasta istutin sipuleita koko päivän ja meinasin mukata..johan tuli..seuraavasta olin just oksennustaudissa niin johan tuli..hauskaa..

vähä kannattaa reuhkata niin kyllä se SAATTAA edesauttaa asiaa..älä jää lepään!

Vierailija
9/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tahtoo mennä sektioon, perätilassa on taas eikä edellinenkään herännyt käynnistelyistä huolimatta. 

Vierailija
10/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei supistellut ennakkoon, jos kivuttomia harjoitussupistuksia ei lasketa. Supistukset alkoivat 40+3 juuri ennen vuorokauden vaihtumista ja 7h päästä oli jo lapsi sylissä.

Vierailija
11/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei supistellut. Sitten kun liikkeet väheni menin äitipolille. Seuraavana päivänä käynnistykseen, kun lapsivettä ei ollut. 1,5 viikkoa mennyt aina lasketusta, mutta ei supistuksia eikä kypsymistä :( Lapset ihan terveitä, onneksi :)

Vierailija
12/12 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 40+5 ja ei supistuksia.en jaksa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi