Premium-valmisruuat kaupoissa
Olen niin onnellinen, kun korona-aikana kauppoihin tuli niin paljon premium-valmisruokia. En yhden hengen taloudessa jaksa niin paljon kokkailla. Etätyölounaatkin saa helposti niistä. 🍽
Atria Artesaani, Italia Lautasella jne. Noi risotot on uskomattoman hyviä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mikrossa lämmitetty risotto ”uskomattoman hyvä” 🤣😂😅
Anna kun arvaan, et ole edes kokeillut ja vastaat tähänkin, että ”no ei tarvii, kun paskaa kuitenkin” 😂
Ootko samassa nettimarkkinoinyifirmassa, joka yritti pakottaa sitä Odaa täällä, ap?
Päivän yksi kohokohdista on se kun valurautapannulla paistaa kananrinnat, kaalit ja perunaa oliiviöljyssä.
Sitä ei mikään valmisruoka korvaa. Nuo valmisruuat on hyvin kalliita. Ei niillä nälkä lähde miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko samassa nettimarkkinoinyifirmassa, joka yritti pakottaa sitä Odaa täällä, ap?
Enpä ois uskonut aloitusta kirjoittaessani tällasia teorioita 😄
Ap
Ootteko maistaneet niitä dumplingseja? Mun tuppukylässä ei ole muuta ravintolaa, kuin grilli ja hese. Olisi kiva syödä niitä useamminkin. Rakastan dumplingseja, mutta en ole viitsinyt pyytää lähimarkettia tilaamaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän yksi kohokohdista on se kun valurautapannulla paistaa kananrinnat, kaalit ja perunaa oliiviöljyssä.
Sitä ei mikään valmisruoka korvaa. Nuo valmisruuat on hyvin kalliita. Ei niillä nälkä lähde miehenä.
Kaikki tyylillään, mä oon tykännyt ja itelle riittää. Helppous ja nopeus menee mulla hinnan edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestintätoimiston sometytöt ja laadukas markkointi av:llä 😆
Huono veikkaus, kun olen kolmekymppinen nörttimies.
Ap
Miksi kolmekymppinen nörttimies kirjoittaa kuin 18-v tyttö?
Ihan vinkkinä sinne viestintätoimistoon, että tavalliset ihmiset eivät käytä sanaa ”Premium-valmisruoka”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestintätoimiston sometytöt ja laadukas markkointi av:llä 😆
Ap
Miksi kolmekymppinen nörttimies kirjoittaa kuin 18-v tyttö?
Oliko sulla joku muukin ylevä tavoite kuin solvata anonyyminä tuntemattomia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä sinne viestintätoimistoon, että tavalliset ihmiset eivät käytä sanaa ”Premium-valmisruoka”.
Jep. Sanoisin kalliimmat tai fiinimmät einekset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla menee niin tunteisiin jotkut sanavalinna mitä et itse käyttäisi?
Ainut valmisruoka mitä ostan on saarioisten maksalaatikko mutta se ei taida olla preemiumia vai onko?.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä olen sitten sun maailmassa ”epätavallinen” ihminen 😂 Kerro toki jotain itsestäsikin, kun täällä solvaat muita.
Ap
Jaahas, tässä kävi sitten niin, että joku urpo ajatteli olevansa niin välkky, että tunnistaa sissimarkkinoinnin ja sitten pitää paskoa koko ketju. Senkin lokki!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tykännyt paikallisen marketin lämmintiskistä. Sieltä saa valita parista vaihtoehdosta ja lisäksi saa salaatin, valmiiksi pakattu, kaksi vaihtoehtoa. Se ei ole niin premium, mutta 5,95 on kyllä aika edullinen hinta. Tämä on ollut jo vuosia.
Pari kertaa ostanut paikallisesta lämmintiskistä. Feta-pinaattivuoka oli järkyttävän makuista, kaikenmaailman mausteet tungettu. Possunkylki, grillattu aika suolaista, koipireidet ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sanoisin kalliimmat tai fiinimmät einekset.
Sinä saat sanoa ihan mitä haluat omissa aloituksissasi. Vai siis onko nyt niin, että ihmisten pitää hyväksyttää sulla käyttämänsä sanat, ettei nöösillä mene keilapallot sieraimiin?
Taidankin käydä matkalla mielenosoitukseen Alepassa ja nappaan jonkin premium-valmisruuan evääksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tyylillään, mä oon tykännyt ja itelle riittää. Helppous ja nopeus menee mulla hinnan edelle.
Siihen oliiviöljyyn saakka kuulosti hyvälle. No, makunsa kullakin
Menikö nää kaikki ketjun lukijat tuon lokkeilijan halpaan alapeukutusten määristä päätellen vai onko lokki oppinut tyhjentämään evästeet ja peukuttamaan itse 20 alapeukkua? 😂
Ap