Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kova isku pitää olla että istukka irtoaa?

Vierailija
14.06.2015 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Peökään kauheasti istukan irtoamista kun istukka on etuseinässä. Voiko mahallaan nukkumisesta olla haittaa? Viikkoja 28+1.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään siis piti tuossa lukea.

Ap

Vierailija
2/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se taida ihan mahallaan nukkumisella irrota. Eiköhän se aika turvassa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri sai sen irti kun juoksi kuusi kertaa pölkkyä päin.

Vierailija
4/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua pelottaa sen takia kun työssäni olen altis kaikenlaisille iskuille tuohon vatsalle. Onneksi ei ole vielä isompia iskuja tullut mutta ei koskaan tiedä.

ap

Vierailija
5/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahallaan nukkumisessa ei ole kyse iskusta vaan levosta, vaikka välillä kääntyilisitkin. 

En ole lääkäri, mutta kuvittelisin että iskun pitää olla auto-onnettomuuteen verrattava raju, äkillinen ja hallitsematon tapahtuma, jotta kohdussa kaikin puolin hyvässä suojassa olevalle istukalle ja vauvalle tapahtuisi jotakin. Jos asia kovasti huolettaa, voit aivan hyvin soittaa neuvolaan, terkkarille, omalle lääkärillesi ja kysyä asiaa. 

Vierailija
6/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä olet lastenhoitaja, niin ne lapset ei saa tarpeeksi kovia iskuja aikaan, elleivät hyppää sun päälle kerrossängym yläsängystä. Mut esim juoksemalla påin ei riitä.

jos taas oot hevosenhoitaja, niin potku tai laukassa selästä putoaminen kyllä riittää.

Vierailija
7/7 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ on raskauden kannalta oikeasti vaarallinen niin tiedäthän että olet oikeutettu siirtoon toisiin työtehtäviin tai vastaavasti sairauslomaan raskauden loppuajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi