Nainen kosketti baarrissa
Ihan alkuun: Olen aikuinen neitsyt. En osaa tulkita naisia. Enkä osaa puhua naisille.
Tänään kuitenkin yökerhon tungoksessa, eräs nainen katsoi silmiin ja hitaasti veti kätensä vatsalihaksieni päältä. Tulkitsin tämän muuksi kuin vahingoksi, mutta kadotin naisen.
Olisiko pitänyt heti reagoida? Vai oliko tuo normaalia kanssakäymistä, jota minä säälittävänä paskana tapojeni mukaan ylitulkitsin?
Kommentit (13)
Kyse oli pelimiestermein IOI eli indication of interest. Sun olisi pitänyt toimia. Tuon suorempaa aloitetta et naiselta saa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:46"]
Kyse oli pelimiestermein IOI eli indication of interest. Sun olisi pitänyt toimia. Tuon suorempaa aloitetta et naiselta saa.
[/quote]
Turha sitten valittaa munanpuutteessa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:46"]Kyse oli pelimiestermein IOI eli indication of interest. Sun olisi pitänyt toimia. Tuon suorempaa aloitetta et naiselta saa.
[/quote]
Vähämpä tiedät, puhu vaan itsestäsi. Minä kun teen aloitteen niin ei jää epäselväksi vaikka mies ei suomea tai englantia edes ymmärtäisi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:46"]Kyse oli pelimiestermein IOI eli indication of interest. Sun olisi pitänyt toimia. Tuon suorempaa aloitetta et naiselta saa.
[/quote]
Vähämpä tiedät, puhu vaan itsestäsi. Minä kun teen aloitteen niin ei jää epäselväksi vaikka mies ei suomea tai englantia edes ymmärtäisi.
[/quote]
Kerro lisää. Miten tarkalleenottaen teet selväksi että haluat penaa vittuusi?
Ens viikonloppuna uusiks ja sit sä meet etkä meinaa! Pusu!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 06:21"]Tuo oli seksuaalista ahdistelua, ilmoita poliisille.
[/quote]
Näinhän se olisi jos aloittaja olisi nainen. Mutta kun olet mies, niin sun pitäs olla mukamas otettu. Tekisin silti ilmoituksen poliisille.
Mielestäni tuossa loukattiin ruumiillista koskemattomuuttasi. Eihän tuo nyt pahinta tietenkään ollut, mutta jos pirulle antaa pikkusormen niin mistä sitä tietää mitä jatkossa tapahtuu. Kannattaa opetella pitämään rajat eikä suostua ihan mihin tahansa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:50"]
Ens viikonloppuna uusiks ja sit sä meet etkä meinaa! Pusu!
[/quote]
Hah!
Tätä on nyt tapahtunut kerran kymmenessä vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:53"]
Mielestäni tuossa loukattiin ruumiillista koskemattomuuttasi. Eihän tuo nyt pahinta tietenkään ollut, mutta jos pirulle antaa pikkusormen niin mistä sitä tietää mitä jatkossa tapahtuu. Kannattaa opetella pitämään rajat eikä suostua ihan mihin tahansa.
[/quote]
Varmasti joo. Itse en vain kyennyt kokemaan tilannetta näin.
Olin imarreltu.
Olen vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 03:46"]
[/quote]
Jälleen vedettiin siis huti. Olihan tämä jo toinen 30:n vuoden sisällä.
No, näitä on kiva kiikkustuolissa muistella.
Tuo oli seksuaalista ahdistelua, ilmoita poliisille.
Olen myös humalassa.