Miksi ulkoilet kun voisi maata sohvallakin?
Kommentit (35)
Sohvaan mahtuisi hyvin akku ja muu tarpeellinen että sohvasta saisi ajettavan. Ajatelkaa kuinka leppoisaa olisi käydä sohvalla kaupassa. Kesällä hyvällä ilmalla sohvalla voisi parkkeerata ulos. Tuotekehittelyn paikka. Uskoisin ajettaville sohville olevan kysyntää.
Mä teen molempia. On kiva ulkoilla, kun tietää että voi maata sen jälkeen sohvalla ja on kiva maata sohvalla kun on ulkoillut..
Pelkkää ulkoilua ei ole tullut koskaan kokeiltua, mutta pelkkää sohvalla makuuta on ja se ei ainakaan pidemmän päälle ollut kivaa eikä sopinut mulle.
Eikö se olisi sitten sama vaikka makaisi ruumisarkussa.
Sohvalla löhöäjät on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Sohvaan mahtuisi hyvin akku ja muu tarpeellinen että sohvasta saisi ajettavan. Ajatelkaa kuinka leppoisaa olisi käydä sohvalla kaupassa. Kesällä hyvällä ilmalla sohvalla voisi parkkeerata ulos. Tuotekehittelyn paikka. Uskoisin ajettaville sohville olevan kysyntää.
Ainakin jos on tyyppiä sata kiloiset siskokset.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen ulkoillut joulupäivänä, miehen kanssa käytiin kävelyllä.
Olen hoikka mummeli, joka viihtyy sisällä aina. Aikoinaan laihdutinkin täysin ilman ulkoilua tai muuta liikuntaa kuin sisäkotityöt. Sohvallakin tosin neulon sukkia tai puseroita, en vain makaa.
Toivottavasti on provo!
Ei kukaan vietä päiväkausia sisätiloissa.
Hoikka mummeli voi kehonkoostumusmittauksen mukaan olla ns. hoikka läski eli näyttää hoikalta, mutta esim. vatsaontelo on täynnä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen ulkoillut joulupäivänä, miehen kanssa käytiin kävelyllä.
Olen hoikka mummeli, joka viihtyy sisällä aina. Aikoinaan laihdutinkin täysin ilman ulkoilua tai muuta liikuntaa kuin sisäkotityöt. Sohvallakin tosin neulon sukkia tai puseroita, en vain makaa.
Toivottavasti on provo!
Ei kukaan vietä päiväkausia sisätiloissa.
Kyllä vanhana ja korona-aikaan sekä liukkailla keleillä monikin viettää päiväkausia sisätiloissa.Ihmisiä on eri-ikäisiä ja eri kuntoisia ja kaikilla on omat mieltymyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi sitten sama vaikka makaisi ruumisarkussa.
Sohvalla löhöäjät on perseestä.
Sehän olisi hirmu kätevää kun sohva muuntuisi arkuksi. Takuuvarma hittituote. Sohvarkku jota voit käyttää nyt ja aina. Ikeasta halvempi malli 999 e.
Taas se katkera, roikkuperseinen tonnikeiju tai tonniToni sohvaperuna huutelee sipsit suusta purskuten kuinka hoikat, kauniit ja terveet ihmiset on tyhmiä!!!
Joopa joo. Lyhyttä elämää sulle vaan!!
Toivottavasti se oli sen arvoista antaa elämänsä sohvalle ja teeveelle
Minä ja sohva pidetään yhtä! En voi lähteä lenkille ja jättää sohvaa yksin kotiin.
Elimistö ei tykkää jos koko ajan vain makaa.
Mitä jos et enää koskaan nouse sängystä? - YouTube
Tuolla videolla tosin käsitellään sitä että mitä jos makaa koko ajan sängyssä mutta kai se sama pätee myös sohvalla makaamiseen.