Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa työpaikan läskit ja laiskat saikuttelijat.

Vierailija
13.06.2015 |

Joka listassa sairauslomaa.
Muut painetaan sitten niidenkin edestä. Kuinka voi olla koko ajan "sairaana"? Eikö yhtään edes hävetä? Eihän niitä kukaan normaaliterve työkaveri enää edes usko ja etukäteen jo melko tarkasti tietää, milloin työterveyslääkärin ovi narahtaa seuraavan kerran.

Mä olen ollut tuolla neljä vuotta töissä, eikä yhtään sairauspoissaoloa. Musta pitäisi alkaa maksaa jotain kannustusrahaa normaalisti töissäkäyville henkilöille sen sijaan että teetetään meillä näiden laiskamatolorvikatarrien hommat kiitokseksi.
Oksettaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisit mitalin omasta täydellisyydestäsi.

Vierailija
2/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kohta loppukesän saikkua kostoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:35"]Ansaitsisit mitalin omasta täydellisyydestäsi.
[/quote]

Musta noi laiskottelevat lössykät ansaitsisivat potkut perseelle.

Vierailija
4/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit käväistä psykologilla, ap, ja saisit varmaan pitkän sairasloman. Sulla on selviä vainoharhaisuuden oireita. Kuinkahan monessa firmassa nimittäin ihmiset ovat pitkällä saikulla ilman lääkärintodistusta?

Vierailija
5/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomen Saikuttelijat ry myöntää sinulle ansiomitalin ansiokkaasta saikuttelun edistämisestä!

Vierailija
6/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt kuinka vaivaannuttavaa olisi, jos sukunimi olisi Saikkonen :(

Vierailija
7/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi läski saikuttelija. Hän kun on altistunut homeelle ja sairastaa siitä syystä erinäisiä tulehduksia koko ajan ja sairastaa lisäksi astmaa ja on allerginen kaikelle. Tupakkaa polttelee ne vuorot kun töihin pystyy tulemaan.

Vierailija
8/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole koskaan saikuttanut. Töitä olen tehnyt 15 vuotta.

Vierailija
9/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava joo, mutta viimeisen vuoden aikana oon ollut kolme päivää saikulla. Sekin johtui siitä kun kaaduin lenkillä ja taitoin nilkkani.

Vierailija
10/16 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:44"]Olen lihava joo, mutta viimeisen vuoden aikana oon ollut kolme päivää saikulla. Sekin johtui siitä kun kaaduin lenkillä ja taitoin nilkkani.
[/quote]

Naurahdin, anteeksi.
Ajattelin vain läskiä kaatuilemassa "lenkillä".
Hyvähän se vaan on, että yrittää kuntoilla.
Pysyy terveempänä eikä tarvitse saikutella. Jos siis pysyy pystyssä.

Vierailija
11/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa työpaikan tupakoijat. vartin välein pitää päästä tauolle. ja juoda samalla kahvia. tekevät paljon vähemmän työtä kuin tupakoimattomat. silti vetävät samaa liksaa.

Vierailija
12/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja laiskat? Mä olen noin 20kg ylipainoinen (pudottanut nyt vajaan 20kg) ja muut meidän duunista normaalipainoisia. Ne meillä saikuttaa. Mä edes muista millon olisin saikulla ollut, vissiin neljä vuotta sitten keuhkokuumeen takia.

Vierailija
13/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielestäsi ansaitset enemmän palkkaa myös muusta (oikeasta, ta:lle tarpeellisesta) syystä kuin tuosta saikuttomuudesta niin pyydä sitä! Älä tyydy liian pieneen palkkaan vain jostain siitä syystä että vaikka tessin mukaan maksetaan näin. Tes:n palkkataulukot on MINIMI palkkoja, firmat saa maksaa enemmän.

Vierailija
14/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:44"]Olen lihava joo, mutta viimeisen vuoden aikana oon ollut kolme päivää saikulla. Sekin johtui siitä kun kaaduin lenkillä ja taitoin nilkkani.
[/quote]

Naurahdin, anteeksi.
Ajattelin vain läskiä kaatuilemassa "lenkillä".
Hyvähän se vaan on, että yrittää kuntoilla.
Pysyy terveempänä eikä tarvitse saikutella. Jos siis pysyy pystyssä.
[/quote]
Joo ei mitään. Astuin jalkakäytävältä ohi ja taitoin nilkan siinä aika pahasti. Onneksi olin jo tulossa kotiin ja kaaduin 50 metrin päästä kotoa, niin ei ollut pitkä matka nilkuttaa kotiin.

Vierailija
15/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:04"]mua vituttaa työpaikan tupakoijat. vartin välein pitää päästä tauolle. ja juoda samalla kahvia. tekevät paljon vähemmän työtä kuin tupakoimattomat. silti vetävät samaa liksaa.
[/quote]

Sama. Aina kun tarttis kollegalta kysyä jotain tai joku asiakas kyselee heitä niin röökaajat on aina poissa, vituttaa aina keksiä asiakkaille tekosyitä tai pistää oma työ odottamaan röökaajan paluuta. Mä en millään pysty käsittämään miten tupakointi työajalla on oikeutettua?? Ja se haju, tosi kiva siinä sitten tutkia asiakirjoja kollegan kanssa ja yrittää samalla olla hengittämättä. Argh.

Vierailija
16/16 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:34"]

Joka listassa sairauslomaa. Muut painetaan sitten niidenkin edestä. Kuinka voi olla koko ajan "sairaana"? Eikö yhtään edes hävetä? Eihän niitä kukaan normaaliterve työkaveri enää edes usko ja etukäteen jo melko tarkasti tietää, milloin työterveyslääkärin ovi narahtaa seuraavan kerran. Mä olen ollut tuolla neljä vuotta töissä, eikä yhtään sairauspoissaoloa. Musta pitäisi alkaa maksaa jotain kannustusrahaa normaalisti töissäkäyville henkilöille sen sijaan että teetetään meillä näiden laiskamatolorvikatarrien hommat kiitokseksi. Oksettaa.

[/quote]

Ehkä sun veemäisyys ja ilkeys on ajanut ne ihmiset saikulle. Kuulostat nimittäin työpaikkakiusaajalta.