Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kotona ollessa pitäisi olla jotkut kotivaatteet?

Vierailija
13.06.2015 |

En ymmärrä. Paljon mukavampaa ovesta sisään astuessa heittää kaikki, paitsi alusvaatteet pois, kuin alkaa erikseen pukemaan vielä päälleen jotain kotivaatteita.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kylmä, jos olen alkkareilla.

Vierailija
2/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei tykkää hillua puolialasti. Minusta esim. on mukavampaa, kun on vaatteet päällä. Outoa olisi tehdä vaikka  kotihommia alasti ja kivempi/helpompi lähteä uloskin, kun on vaatetta jo valmiiksi päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuden takia.

Vierailija
4/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee kylmä pelkissä alusvaatteissa.

Vierailija
5/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkareilla tulee kylmä. Mä vaihdan toiset housut.

Vierailija
6/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteet ja villasukat <3 kesät talvet.

Vierailija
7/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin mukavat vaatteet päällä kodin ulkopuolella, ettei ole tarvetta vaihtaa kotivaatteisiin. Nimittäin mekko ja sukkikset tai leggarit. Mukavin asu!

Vierailija
8/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteilla oleminen on täysin mahdotonta, koska kotonani pyörii täysi-ikäisiä miehenalkuja useampi kappale päivittäin. Kumpikaan osapuoli ei nauttisi tilanteesta, jos hilluisin alusvaatteet päällä. Joten parempi on pistää verkkarit ja paita, niin kaikki tuntevat olonsa mukavaksi.

Vierailija
9/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä farkut ja trikoopaita ja neule, kesällä joku nätti t-paita, en minä kotona eri vaatteita laita, jos en tee jotain likaista hommaa. 

Vierailija
10/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kylmä, meillä sisälämpötila on alle 20 astetta. Duunivaatteet pois etteivät suotta nuhjaannu ja tahraannu, jalkaan collarit ja päälle teepaita plus huppari tai jos viluttaa, paksu aamutakki. 

Duunivaatteet eivät ole mitenkään ihmeellisiä, suoria housuja ja hameita, paitapuseroita ja neuleita, mutta en viitsi niissä rymyillä kotona. Löhövaatteet, joissa on mukavaa ja lämpöistä, jos pitää kipaista jonnekin niin farkut jalkaan. 

Vierailija
11/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua heilua kotona alusvaatteisillani, kun lasten kavereita pyörii nurkissa joka päivä. En myöskään halua olla kotona työfarkuissa tms., vaan mieluummin vaihdan rennommat housut. Tosin niillä housuilla voin poiketa vaikka lähikaupassa illan mittaan.

Vierailija
12/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:22"]Mulla on niin mukavat vaatteet päällä kodin ulkopuolella, ettei ole tarvetta vaihtaa kotivaatteisiin. Nimittäin mekko ja sukkikset tai leggarit. Mukavin asu!
[/quote]

Mullakin on usein mukavat vaatteet päällä muutenkin, mutta tykkään pitää kotivaatteet erikseen joissa en todellakaan lähtisi esim. kauppaan ja muut erikseen. On jotenkin kivampi lähteä kotoa, kun vaihtaa vaatteet ja miettii, mitä laittaa päälle. Se on mun semmonen rituaali. Ja sama kun tulee kotiin, vaihtuu vaatteiden mukana kotimood päälle :)

Vierailija
13/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman hikinen perse liimaantuu nahkasohvaan... No joo, ehkä on parempi että on ne kotivaatteet.

Vierailija
14/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kotivaatteita erikseen siksi, ettei työvaatteet likaantuisi ja kuluisi niin nopeasti. Kotona voi käyttää rönttäverkkareita ja kulahtaneita paitoja sitten. 

Vierailija
15/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:22"]Mulla on niin mukavat vaatteet päällä kodin ulkopuolella, ettei ole tarvetta vaihtaa kotivaatteisiin. Nimittäin mekko ja sukkikset tai leggarit. Mukavin asu!
[/quote]

Mullakin on usein mukavat vaatteet päällä muutenkin, mutta tykkään pitää kotivaatteet erikseen joissa en todellakaan lähtisi esim. kauppaan ja muut erikseen. On jotenkin kivampi lähteä kotoa, kun vaihtaa vaatteet ja miettii, mitä laittaa päälle. Se on mun semmonen rituaali. Ja sama kun tulee kotiin, vaihtuu vaatteiden mukana kotimood päälle :)
[/quote]
Itse kyllä mietin, mitä puen päälle, vaikka viettäisin koko päivän kotona. Ei ole tarvetta vaihtaa ulos lähtiessä. Olen aina valmis, vaikka kuka tulisi yllätysvierailulle, ei tarvitsisi nolostella asua. Laittautuminen on mulle arkipäivää.

Vierailija
16/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:30"]

Av-mamman hikinen perse liimaantuu nahkasohvaan... No joo, ehkä on parempi että on ne kotivaatteet.

[/quote]

Näin lihavana on muutenkin koko ajan kuuma, niin ihana helpotushan se on kun saa edes kotiin päästyä heittää kaikki vaatteet pois. Lapsillakaan ei nykyään käy enää kavereita kylässä, niin heidänkään takia ei tarvitse pitää ahdistavia vaatteita. 

Vierailija
17/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:15"]

En ymmärrä. Paljon mukavampaa ovesta sisään astuessa heittää kaikki, paitsi alusvaatteet pois, kuin alkaa erikseen pukemaan vielä päälleen jotain kotivaatteita.

[/quote]

Ekös nuo alusvaatteet silloin ole sinun kotivaatteet?

Vierailija
18/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä asun kerrostalossa jossa jokaisesta ikkunasta lyhyt näkymä viereisiin taloihin ja jos mä nään niitten asukkaat selvästi niin näkeehän nekin mut. Joten jos en halua olla koko ajan verhot kiinni niin pakko se on jotenkin säädyllisissä vaatteissa olla.

Vierailija
19/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:15"]

[/quote]

Ekös nuo alusvaatteet silloin ole sinun kotivaatteet?
[/quote]
Pointti oli, että täytyy pukea erikseen jotkut kotivaatteet päälle

Vierailija
20/42 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 23:22"]Mulla on niin mukavat vaatteet päällä kodin ulkopuolella, ettei ole tarvetta vaihtaa kotivaatteisiin. Nimittäin mekko ja sukkikset tai leggarit. Mukavin asu!
[/quote]

[/quote]
Itse kyllä mietin, mitä puen päälle, vaikka viettäisin koko päivän kotona. Ei ole tarvetta vaihtaa ulos lähtiessä. Olen aina valmis, vaikka kuka tulisi yllätysvierailulle, ei tarvitsisi nolostella asua. Laittautuminen on mulle arkipäivää.
[/quote]

En minäkään asuani nolostele tai itseäni. Mun kaikki vaatteet on kauniita, jopa ne kotivaatteet :) mutta teen eron kotonaolemiseen ja sieltä lähtemiseen. Pidän myös laittautumisesta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi