Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän talon pesulassa tällaisia ilkeitä pesukoneita? Kun odottelee kiireisenä pesuohjelman loppumista, niin näytöllä näkyy...

Vierailija
05.02.2022 |

1 minuutti, sitten 0 minuuttia, sitten taas 1 minuutti, 0 minuuttia, 1 minuutti... Viimeinen "1 minuutti" voi kestää 5 minuuttia....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu kerrostalohelvetissä, minulla on oma kodinhoitohuone jossa pesen ja kuivatan pyykin. Oksettaa tuommoiset läävät joissa köyhät ihmiset pesevät pyykkinsä.

Minulla tätä tekee ihan oma kuivausrumpu.  

Omakotitaloja saa halvimmillaan parilla kymmenellä tuhannella ja kerrostaloasunnoista, joissa on talopesulakin, voi arvotaloissa joutua maksamaan saman kaupungin kahden keskihintaisen ok-talon verran.  Saat alapeukkuja ylimielisyydestä ja älyllisestä heikkolahjaisuudesta.  

Vierailija
22/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesuainetta on tullut laitettua liikaa eikä kaikki ole ehtinyt huuhtoutua pois, kone tunnistaa sen ja jatkaa vielä. Jos taas painoa on liikaa koneessa, kone linkoaa hiljempaa tosi kauan. Meillä ainakin toimii kone näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneiden puolustajat heräsivät

Vierailija
24/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu kerrostalohelvetissä, minulla on oma kodinhoitohuone jossa pesen ja kuivatan pyykin. Oksettaa tuommoiset läävät joissa köyhät ihmiset pesevät pyykkinsä.

No, nyt tuntuu hyvältä ja helpotti?

Vierailija
25/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on vastaava.Se viimeinen minuutti on joskus minuutti,kerran oli 15...

Vierailija
26/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pese enää pyykkiä itse, sitä varten on kotiapulainen. En tiedä edes minkä merkkinen pesukone meillä on, saatika sitä, että onko siinä joku näyttö, mikä vilkuttelee minuutteja.

Huh huh.

Vierailija
27/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki oli LG, jota kävin katsomassa varttitunnin välein. Ensin oli pesuaikaa n. 20 minuuttia, vartin päästä 18 minuuttia seuraavan vartin päästä 16, kunnes viimein minulla paloi päreet ja otin pyykit pois koneesta. 

Tämä johtuu siitä, että kone tasapainottaa pyykkiä ennen linkousta. Ongelma on varsinkin uusilla kevyillä koneilla. Lattiaan pultatuilla teollisuuskoneilla saattoi lingota pienempiäkin pyykkimääriä eikä epätasapaino haitannut.

Pöyhimistä linkouksen jälkeen, jotta irtoaa reunoilta? Mikä järki siinä on kun joka tapauksessa ihmisen pitää nostella käsin ne pyykit ulos koneesta? Ei hän pese itse pyykkejä, joilla on niin huonot näppivoimat, että ei saa käsin pyykkejä irti rummusta.

Vierailija
28/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pesulan kone on muuten täysin luotettava, mutta se miiiinuuuuutiiiin loppulinkous voi kestää.

Vierailija
29/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä näytössä lukenut joskus jotain EIELEELE? Silloin olen aina säikähtänyt.

Vierailija
30/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jossain koneessa se, että kun linkous on loppu, sitten se ihan kiusallaan vielä muutaman kerran heiluttelee niittä pykkejä hiljalleen ilman mitään kiirettä...... MIKSI ?!?!? Eikö nyt vaan voisi lopettaa ja antaa avata luukkua...

Tässä on kyse fysiikasta, liittyy pyörimisliikkeen loppumiseen.

Vierailija
31/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyhimisen idea linkoamisen jälkeen on se, että ne pyykit irtoaa sieltä rummun reunoilta.  

Hah, pesukone osallistuu keskusteluun!

Joo, mm. tuollahan ne sen kiusaamisensa selittävät.

Vierailija
32/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa noin huonot kirjoitustaidot. Tässä puhuttiin vain pesukoneista, ei asunnoista, varallisuudesta tai sivistymättömyydestä.

Vierailija
33/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutuvista kajahtaa. Huomaa kyllä mitkä viestit tulevat pesukoneilta...

Vierailija
34/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen pesukone. Se jää miettimään jodsainbpesin vaiheessa aina ylimääräiset 20 minuuttia

Vierailija
35/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesutuvista kajahtaa. Huomaa kyllä mitkä viestit tulevat pesukoneilta...

Jep, pesukoneet ovat myös alapeukuttaneet ahkerasti. Älkää kuvitelko ettei teitä tunnisteta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän