Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän talon pesulassa tällaisia ilkeitä pesukoneita? Kun odottelee kiireisenä pesuohjelman loppumista, niin näytöllä näkyy...

Vierailija
05.02.2022 |

1 minuutti, sitten 0 minuuttia, sitten taas 1 minuutti, 0 minuuttia, 1 minuutti... Viimeinen "1 minuutti" voi kestää 5 minuuttia....

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuivausrumpu tekee tuota. Katson että 8 minuuttia jäljellä ja kun menen katsomaan, että kohta loppuun, niin onkin 14 minuuttia. Pesukoneessa ei tuo luku vaihtele, samaa merkkiä, mutta se viimeinen minuutti kestää 3-4 minuuttia, olen ottanut ajan.  

Vierailija
2/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot käyttöopasteista että millä saa katkaistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jotain vikaa tuossa. Ilmoita huoltoon.

Vierailija
4/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jossain koneessa se, että kun linkous on loppu, sitten se ihan kiusallaan vielä muutaman kerran heiluttelee niittä pykkejä hiljalleen ilman mitään kiirettä...... MIKSI ?!?!? Eikö nyt vaan voisi lopettaa ja antaa avata luukkua...

Vierailija
5/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloyhtiössä on just tuollainen salakavala ja epärehellinen pesukone, saattaa näyttää et pesuaikaa on jäljellä minuutti ja sitten se kestää ja kestää.

Oma kotikoneeni on onneksi kiltti ja luotettava, pysyy lupaamassaan ajassa ja laulaakin minulle aina kun lopettaa työt. Pidän hänestä kovasti.

Vierailija
6/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan omana tuollainen pesukone. Muuten näyttää tarkasti ajan kulumisen, mutta viimeinen minuutti on käsittämättömän pitkä. Ja vielä sen jälkeen kun se on lopettanut pesemisen, se välkyttää "avaa luukku" -valoa minuutin tai pari ennen kuin sen oikeasti saa auki. Muuten pesukone on kyllä oikein ahkera ja tehokas, mutta harrastaa tuota viivyttelyä ihan kiusallaan varsinkin silloin kun on kiire :D

Vierailija
7/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona tuollainen, kiusaava pesukone.

Jos huomaan, että minuutti - pari jäljellä, odottelen siinä vieressä, että saan laittaa pyykit kuivumaan. No, odottelua kestää välillä tooooosi kauan ja luukku vaan ei aukea. Varmaan ihan vittuillakseen.

Jos taas katson, että minuutti - pari jäljellä. Tässähän ehti tehdä vaikka mitä, se luukku aukeaa heti, kun aloitan toisen homman.

Vierailija
8/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sekä kotona että töissä. Kun töissä laitan 45 nopean ohjelman päälle, se pitää laittaa ainakin tuntia ennen työajan loppumista ja silti voi mennä tiukille. Keskellä päivää se pesee pyykit 45 minsassa. Alan kohta pitää taulukkoa tästä.

Vierailija
9/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja jotkut vielä manipuloi silleen että luulee että ohjelma on jo aika päiviä sitten loppunut. Vielä yksi hidas möyhennys kuitenkin. Pitkä hiljaisuus. No nyt! Ei, vielä pitää kiusallaankin vielä möyhentää niinku sillä nyt lopputuloksen kannalta ois suurikin merkitys.

Vierailija
10/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taloyhtiössä on just tuollainen salakavala ja epärehellinen pesukone, saattaa näyttää et pesuaikaa on jäljellä minuutti ja sitten se kestää ja kestää.

Oma kotikoneeni on onneksi kiltti ja luotettava, pysyy lupaamassaan ajassa ja laulaakin minulle aina kun lopettaa työt. Pidän hänestä kovasti.

Voi kun minullakin olisi laulava kone! Omani aina rääkäisee merkiksi, mutta on sentään luotettava ajan kanssa, joten olen silti ihan tyytyväinen.

Vierailija
11/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ne pesukoneet vaistoavat, että nyt on pyykkärillä kiirus, eikä avaudu. Siis ihan piruuttaan

Vierailija
12/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu kerrostalohelvetissä, minulla on oma kodinhoitohuone jossa pesen ja kuivatan pyykin. Oksettaa tuommoiset läävät joissa köyhät ihmiset pesevät pyykkinsä.

Vierailija
13/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu kerrostalohelvetissä, minulla on oma kodinhoitohuone jossa pesen ja kuivatan pyykin. Oksettaa tuommoiset läävät joissa köyhät ihmiset pesevät pyykkinsä.

Sama täällä. En vaatteitani tuommoisessa pesisi.

Vierailija
14/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa, köyhyys voi tarttua!

Vierailija
15/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotikone tekee myös tota. Aina kun olisi kiire niin saattaa näyttää kolmea minuuttia joka sitten kestääkin yhteensä kymmenen minuuttia.

Vierailija
16/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä pyykkilaudan ääressä huutaa tota aina et varvi vielllll

Vierailija
17/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Vierailija
18/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa, köyhyys voi tarttua!

Sinuun voi, meihin ei.

Vierailija
19/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Miksiköhän?

Vierailija
20/35 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyhimisen idea linkoamisen jälkeen on se, että ne pyykit irtoaa sieltä rummun reunoilta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi