Saako baarista enää yhden illan juttuja?
Olis tarvetta miehelle, mutta ketään vakio tyyppiä ei ole ja nettiin en ala kuvia laittelemaan ja ettimään miestä. Saako nykyaikana vielä ihan rehellisesti baarista pokattua yhden yön jutun vai onko nykyään kaikki vaan jossain netissä, tindereissä ym.?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:27"]
No mä nyt kuitenkin yritän sieltä baarista ens yöksi helpotusta saada. Tulen sitten huomenna kertomaan, että onnistuiko vai ei. Ja jos ei niin alan miettimään niitä muita keinoja tai tyydyn olemaan ilman loppuelämän. ap
[/quote]
Mihin baariin ajattelit mennä? t,mies
[/quote]
En tiiä, varmaan johonkin niistä mikonkadun baareista tai mollyyn. Kai ne vielä on olemassa? On ne joo. Sinne vaan jos ei niin täydellinen, normaalinnäköinen ja kokoinen kyllä mutta yli kolmekymppinen jonka mielestä koolla on väliä, kiinnostaa yhden yön verran.
Ei tartte mennä kuin lähikauppaan niin aina joku ukko yrittää iskeä.
N50
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:45"]Ei tartte mennä kuin lähikauppaan niin aina joku ukko yrittää iskeä.
N50
[/quote]
Olen kateellinen. Minua ei yritä iskeä edes epätoivoiset valopilkun aikaan. Ja olen ihan normaalin näköinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:52"]Saa ja ei saa. Ikäsi?
[/quote]
Yli 30, alle 40. Kuulema näytän noin 32-vuotiaalta. Eli en mikään nuori tyttönen enää, mutta en ihan vanhuskaan. Mutta mummotunneliin en kyllä mene.
Saa =)
Menin sitten baariin eilen ja kyllä vain, kyllä sieltä reilusti ennen pilkkua löytyi ihan ok mies jonka luokse sitten päädyin ja sain tarpeeni tyydytettyä.
Eli ei vielä tarvetta alkaa netistä etsimään.
ap
Ei ole kyllä sellaista baari-iltaa ollut, ettei olisi seuraa ollut tyrkyllä. Joka kerta saisi valita, mikä sillä hetkellä miellyttäisi. Usein jo kun olen menossa baariin tulee miehet pysäyttämään/ juttelemaan. Ja kun lähtee baarista pois niin joka kerta vielä jotkut koittaa onneaan. Kolmekymppinen olen ja vielä ei vaikuta ikä huomion saantiin, vaikka pukeudun peittävästi. Ei mikään ihme ap, että sait seuraa. Varsinkin näitä ok miehiä on tyrkyllä. Mutta itse en siis harrasta, vaan menen mielummin yksin kotiin.
ai että jo sait soitappa mulle. puh. 0451136575 terveisin mauno
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:27"]
No mä nyt kuitenkin yritän sieltä baarista ens yöksi helpotusta saada. Tulen sitten huomenna kertomaan, että onnistuiko vai ei. Ja jos ei niin alan miettimään niitä muita keinoja tai tyydyn olemaan ilman loppuelämän. ap
[/quote]
Mihin baariin ajattelit mennä? t,mies