Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako baarista enää yhden illan juttuja?

Vierailija
13.06.2015 |

Olis tarvetta miehelle, mutta ketään vakio tyyppiä ei ole ja nettiin en ala kuvia laittelemaan ja ettimään miestä. Saako nykyaikana vielä ihan rehellisesti baarista pokattua yhden yön jutun vai onko nykyään kaikki vaan jossain netissä, tindereissä ym.?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista saa kyllä. Mutta sinä et ehkä enää saa, nuorempa ehkä.

Vierailija
2/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen saa aina, mutta voi olla, että pitää olla alotteellinen. Ei kaikille naisillekaan tulla baarissa ehdottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:45"]Baarista saa kyllä. Mutta sinä et ehkä enää saa, nuorempa ehkä.
[/quote]

Eikä? Saako nykyään miehet niin paljon tai eikö niitä enää kiinnosta vaan seksi, että ne valikoi? Ennen vanhaan piti olla kyllä ihan tajuttoman ruma, vanha, läski etteikö olis nainen baarista seuraa yöksi saanut.

Vierailija
4/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:46"]Kyllä nainen saa aina, mutta voi olla, että pitää olla alotteellinen. Ei kaikille naisillekaan tulla baarissa ehdottelemaan.
[/quote]

Hyvä jos näin.

Vierailija
5/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalta löytyy. Laitat vaan tänne, että missä ja mitä ois tarjolla.

Vierailija
6/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:54"]Av-palstalta löytyy. Laitat vaan tänne, että missä ja mitä ois tarjolla.
[/quote]

En mä ala netissä laittaa, ja en mä nyt ketään mun kotiin halua.

Vierailija
7/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:54"]Av-palstalta löytyy. Laitat vaan tänne, että missä ja mitä ois tarjolla.
[/quote]

En mä ala netissä laittaa, ja en mä nyt ketään mun kotiin halua.

[/quote]
Voidaan hoitaa se vaikka puistossa pusikossa. Käykö?

Vierailija
8/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
9/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suostu tinderiin? Varma saanti.

Vierailija
10/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:09"]Mikset suostu tinderiin? Varma saanti.
[/quote]

Mä en vaan tykkää sosiaalisesta mediasta ylipäätään. Ja mä inhoan omia kuvia, ja siellä vois tulla vastaan tuttuja. Mä olen vähän vanhanaikainen, tiedän. Koen, että on helpompi mennä ihmisten ilmoille ihan fyysisesti kuin verkossa, ja livenä on vaikeampi huijata, molemmin puolin.

Vierailija
11/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nykyään niin helppoa kun ennen. Ennen miehet tuli juttelemaan ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, nykyään ei.

Vierailija
12/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jollei maksa. Miehet on nykyään hyvin laatutietoisia. Rahalla voit saada.

Vierailija
13/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti, mutta yhdessä baarissa valikoima on varsin rajallinen.

Vierailija
14/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinen media on kasvattanut miehet siihen, että naisia ei saa lähestyä koska se on seksuaalista ahdistelua ja siitä voi saada syytteen, sitä paitsi naiset eivät halua yhden yön juttuja, vaan heille pitää tarjota kynttiläillallisia ja naiset haluaa vain romanttisen parisuhteen jne. Eikai tämä voi väärinkään olla?

Vierailija
15/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:09"]Mikset suostu tinderiin? Varma saanti. [/quote] Mä en vaan tykkää sosiaalisesta mediasta ylipäätään. Ja mä inhoan omia kuvia, ja siellä vois tulla vastaan tuttuja. Mä olen vähän vanhanaikainen, tiedän. Koen, että on helpompi mennä ihmisten ilmoille ihan fyysisesti kuin verkossa, ja livenä on vaikeampi huijata, molemmin puolin.

[/quote]

Lähibaarissa ei onneksi ole koskaan ketän jonka tuntisi ennestään... Ei varsinkaan jos siellä käy usein.

Vierailija
16/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt kuitenkin yritän sieltä baarista ens yöksi helpotusta saada. Tulen sitten huomenna kertomaan, että onnistuiko vai ei. Ja jos ei niin alan miettimään niitä muita keinoja tai tyydyn olemaan ilman loppuelämän. ap

Vierailija
17/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:54"]Av-palstalta löytyy. Laitat vaan tänne, että missä ja mitä ois tarjolla. [/quote] En mä ala netissä laittaa, ja en mä nyt ketään mun kotiin halua.

[/quote]

Voits sä tulle meillekin jos haluut... Vaimo on matkoilla, ei varmaan haitta, jos et hae seurustelutkumppania.

Vierailija
18/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:09"]Mikset suostu tinderiin? Varma saanti. [/quote] Mä en vaan tykkää sosiaalisesta mediasta ylipäätään. Ja mä inhoan omia kuvia, ja siellä vois tulla vastaan tuttuja. Mä olen vähän vanhanaikainen, tiedän. Koen, että on helpompi mennä ihmisten ilmoille ihan fyysisesti kuin verkossa, ja livenä on vaikeampi huijata, molemmin puolin.

[/quote]

Lähibaarissa ei onneksi ole koskaan ketän jonka tuntisi ennestään... Ei varsinkaan jos siellä käy usein.
[/quote]

En ole lähikuppilassa ikinä käynyt, mutta ei mulla livenä otsassa lue "haetaan panoa ensi yöksi". Onneksi Helsingin keskustassa noita baareja riittää ettei tarvi mennäkään tohon lähikuppilaan.

Vierailija
19/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:25"]

Feministinen media on kasvattanut miehet siihen, että naisia ei saa lähestyä koska se on seksuaalista ahdistelua ja siitä voi saada syytteen, sitä paitsi naiset eivät halua yhden yön juttuja, vaan heille pitää tarjota kynttiläillallisia ja naiset haluaa vain romanttisen parisuhteen jne. Eikai tämä voi väärinkään olla?

[/quote]

Aivan. Nykyäänhän se on seksuaalista ahdiestelua jos menee juttelemaan naiselle, joka ei ole kiinnostunut. Siitähän voi joutua vankilaan. Parempi pysytellä netissä ja viimehetkeen asti anonyyminä, silti siinä  on valtava riski.

Vierailija
20/30 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Helsinkin ollut yksi niitä harvoja kaupunkeja, ellei peräti ainoa Suomessa, jossa naisia on enemmän kuin miehiä. Kannattaa tehdä maakuntamatkailua jos snadista ei snatsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän