Suhtautuminen alkoholiin "vääristynyt", miten korjata?
Lapsuuden vanhempien alkoholinkäyttö ja vanhempana miehen (nyk. ex) alkoholinkäyttö sai mut suhtautumaan todella negatiivisesti kaikkeen alkoholiin. Luulin jo, että olisin päässyt siitä ajatuksesta eroon, mutta eilen Helsinki päivän konsertissa enemmän ja vähemmän humalaiset saivat taas liiallisen negatiivisen ajattelun päälle. Miten ihmeessä mä oppisin suhtautumaan alkoholiin silleen normaalisti?
Kommentit (4)
Itselläni on myös hyvin negatiivinen suhtautuminen alkoholiin. Johtuen siitä, että vanhempani käyttivät ahkerasti kun olin lapsi (ja teini ja nuori aikuinen).
En itse käytä alkoholia ollenkaan. En oikeen osaa sanoa miksen. En myöskään pahemmin välitä lähteä baariin hengailemaan. Yleensä ystäväporukalla jos ystävät nauttivat alkoholia niin se ei stressaa, mutta sitten taas jos vaikka juttelen vanhempieni kanssa puhelimessa ja kuulen jo äänestä että alkoholi on maistunut niin pala nousee kurkkuun
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:24"]Lapsuuden vanhempien alkoholinkäyttö ja vanhempana miehen (nyk. ex) alkoholinkäyttö sai mut suhtautumaan todella negatiivisesti kaikkeen alkoholiin. Luulin jo, että olisin päässyt siitä ajatuksesta eroon, mutta eilen Helsinki päivän konsertissa enemmän ja vähemmän humalaiset saivat taas liiallisen negatiivisen ajattelun päälle. Miten ihmeessä mä oppisin suhtautumaan alkoholiin silleen normaalisti?
[/quote]
Katkolle vaan viikoksi
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:24"]Lapsuuden vanhempien alkoholinkäyttö ja vanhempana miehen (nyk. ex) alkoholinkäyttö sai mut suhtautumaan todella negatiivisesti kaikkeen alkoholiin. Luulin jo, että olisin päässyt siitä ajatuksesta eroon, mutta eilen Helsinki päivän konsertissa enemmän ja vähemmän humalaiset saivat taas liiallisen negatiivisen ajattelun päälle. Miten ihmeessä mä oppisin suhtautumaan alkoholiin silleen normaalisti?
[/quote]
Katkolle vaan viikoksi
[/quote]
Ottaako ne vapaaehtoisia, jolla ei mitään koulutusta eikä varsinaista kokemusta, sinne? Voiko olla vain viikon vapaaehtoisena työntekijänä siellä? Mistä kannattaa kysellä?
Up