Karkkipäivän Sannin uusi tukka
Kommentit (11)
Mun mielestä kivempi kuin aiempi. Jos mulla olis yhtä hyvä iho, voisin kans kokeilla tuhkablondia.
Minusta todella kaunis ja onnistunut väri.
No onhan toi nyt parempi kun se keltainen (josta ei kyllä tullut hunaja mieleen, vaan ihan jokin muu), mutta mun mielestä yhä liian vaalea ihonsävyyn nähden. Ite en tykkää noin feikin näköisistä värjäyksistä, mutta kaikille makunsa mukaan...
I-HA-NA. Ensimmäinen mummonharmaa joka oikeasti näyttää hyvältä. Vai onko tämä edes niitä trendiharmaita vai ihan tavallinen tuhka?
Väri kiva yksinään, mutta rusketusta ihannoivalle ei noin vaalea tuhka oikein sovi. Siitä tulee vähän feikki ja ehkä jopa halpa vaikutelma. Sopii paremmin kalpean ihon kanssa.
Sävy on ihan hyvä (ainakin parempi kuin se kusenkeltainen, joka näkyy tässä kuvassa juuressa heti tyvikasvun vieressä: http://karkkipaiva.indiedays.com/files/2015/06/Haalook_IMG_9480.jpg ), mutta tuo neliskulmaisen mallinen tupeeraus on kamala :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:08"]I-HA-NA. Ensimmäinen mummonharmaa joka oikeasti näyttää hyvältä. Vai onko tämä edes niitä trendiharmaita vai ihan tavallinen tuhka?
[/quote]
Minusta näyttää ihan tavalliselta tuhkaiselta
Joo en kyllä voi ymmärtää tota pallopääksi tupeeraamista kenenkään kohdalla! :D Ja ei tosiaan sovi ruskettuneelle iholle noin vaalea väri.
Ainakin nykyisellä rusketuksella näyttää tosi hyvältä. Ehkä jos paahtaa itsensä kesällä niin alkaa mennä oudoks.
Kellastunut blondihan on se perinteinen wt, viileän vaaleaa taas pidetään tyylikkäänä.