Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ovat ihania!

Vierailija
13.06.2015 |

Erinomainen jonka suosittelen kaikkien lukemaan TÄÄLTÄ.

Lainaus:
"Miehellä on kutsuva leveä rintakehä. Siihen naisen on hyvä painaa päänsä. Kun nainen tekee niin, hän saa keuhkonsa täyteen ihanaa miehen tuoksua sen lisäksi että hän tuntee olonsa täydellisen turvalliseksi siinä ollessaan. Miehen vartalo on kaunis ja voimakas. Se toimii kuin tukipilarina naiselle. Nainen nauttii saadessaan olla miehen lähellä. Nainen on luotu sitä varten. Naisen paikka on miehen välittömässä läheisyydessä. Miehen suojassa. Mies suojelee naista maailman pahuudelta. Nainen ei pärjää ilman tätä suojaa."

Lue juttu TÄÄLTÄ.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Yhdenkään naisen paikka ei ole mun lähelläni eikä mulla ole mikään äklö leveä rintakehä.

Vierailija
2/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Treenattu miehen vartalo todella kaunis esteettisesti. Paljon mielenkiintoisempi kuin naisen. Myös miehen sukupuolielimet paljon mielenkiintoisemmat kuin naisen. Eivät haise samalla tavalla.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea piilovittuiluteksti!

Vierailija
4/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä miehet on ihania, varsinkin tää joka istuu just nyt mun vieressä täs sohvalla

Vierailija
5/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:38"]

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Treenattu miehen vartalo todella kaunis esteettisesti. Paljon mielenkiintoisempi kuin naisen. Myös miehen sukupuolielimet paljon mielenkiintoisemmat kuin naisen. Eivät haise samalla tavalla.

M42

Treenattu on kyllä ruma. Muuten olen samaa mieltä.

[/quote]

Vierailija
6/6 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies suojelee naista maailman pahuudelta". Mitä kakkaa! Oliks tämä 1800-luvulta? En viitsinyt avata linkkiä.

Naiset ryhdistäytykää! Älkää olko vauvoja, vaikka tämä on vauva.fi.