Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula panetus

Vierailija
13.06.2015 |

Mitens paljon naisia panettaa krapula päivänä.onx enemmän aamu vai koko päivän tunne.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
22/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up4!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ei mua ainakaan paneta krapulassa. Kato kun mun krapulat on sellaisia, ettei tippa vettä pysy sisällä ja oksennan vähintään puoli päivää viiden minuutin välein. Mut nyt panettaa ihan jumalauta vitusti, koska oon kännissä ja oikeesti joku sais nussii mua nyt niin että sänky hajoaa. n25

Vierailija
24/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
25/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu ei mua ainakaan paneta krapulassa. Kato kun mun krapulat on sellaisia, ettei tippa vettä pysy sisällä ja oksennan vähintään puoli päivää viiden minuutin välein. Mut nyt panettaa ihan jumalauta vitusti, koska oon kännissä ja oikeesti joku sais nussii mua nyt niin että sänky hajoaa. n25

Ai hitto nyt kuulostaa hyvältä toi sun kiima.Oisko pillun nuolenta hyvä alku sulle?Ootko yhtää viälä dildoo käyttänny?

Vierailija
26/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siesta crapuleuse ?

Vierailija
27/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nyt kuulostaa hyvältä toi sun kiima.Oisko pillun nuolenta hyvä alku sulle?Ootko yhtää viälä dildoo käyttänny?

Pusu sulle<3<3 totta kai mun pillu pitää nuolla! Ei oo dildoo eikä sitä kännissä kiinnosta itseään räplätä. :P

Vierailija
28/114 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusu sulle<3<3 totta kai mun pillu pitää nuolla! Ei oo dildoo eikä sitä kännissä kiinnosta itseään räplätä. :P

oi kiitos.Kyll se vaa on niin ihana nuolla märkää pillua.Se vaa maistuu niin hyvälle kun huomaa ett sä alat nauttia ja kiimaneste alkaa valua nam..nam...Mä voisin kyll pusun antaa sulle pi...Ootko jo hyvässä nousuhumalassa?

Vierailija
29/114 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
30/114 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Kylläpäs kalu seisoo kovana ja suonikkaana. Lihaksetkin on aika jäykkinä koko kropassa. Kyllä nyt tosiaan tekisi mieli upottaa kulli naisen ihanaan pilluun ja naida kunnolla. Ei tarvitsisi edes olla mikään  huippumalli vaan sellainen mukava ja himokas tavallinen 20-40 nainen. Tekisi niin hyvää...

Vierailija
31/114 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös2

Vierailija
32/114 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein panettaa ,n mutta sinkkuna harvoin saa.nahkarukkaset tyynyn alla odottamassa krapula heräämistä. Ne kun vetää käteensä ja alkaa touhuun .

Vierailija
33/114 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös3!

Vierailija
34/114 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viime yönä teki niin paljon mieli mennä vetämään yksi hävyttömän pitkiä katseita tanssilattialla antanut pimu sivuun ja sanoa että nyt tehdään niin, että käyt vessassa ottamassa pikkarit pois pikkumustan alta ja sitten mennään mun hyttiin niin vedän sua takaapäin ja pidän tukasta paikoillaan, mutta koska olen parisuhteessa ja hyvä mies, pidin haluni kurissa.

Korkeasta moraalista on hyvä mieli, mutta vittu että panettaa.

Vierailija
35/114 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo viime yönä teki niin paljon mieli mennä vetämään yksi hävyttömän pitkiä katseita tanssilattialla antanut pimu sivuun ja sanoa että nyt tehdään niin, että käyt vessassa ottamassa pikkarit pois pikkumustan alta ja sitten mennään mun hyttiin niin vedän sua takaapäin ja pidän tukasta paikoillaan, mutta koska olen parisuhteessa ja hyvä mies, pidin haluni kurissa.

Korkeasta moraalista on hyvä mieli, mutta vittu että panettaa.

Olisi ollut kiva tulla teidän mukaan ja nuolla nainen puhtaaksi liemistäsi.

Vierailija
36/114 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajankohtainen

Vierailija
37/114 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/114 |