Onko itserakasta ajatella olevansa karismaattinen?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:27"]Monet luulevat olevansa kauniita, vaikka eivät todellakaan ole. Tai kuvittelevat saavansa ihan kenet tahansa, jos vain haluaisivat.
[/quote]
Minä en ajattele olevani kaunis eli todennäköisesti olen oikeasti kaunis. -Ap
[/quote]et taida olla mikään järjen jättiläinen :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:25"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:21"]On, jos tyyppi kuvittelee olevansa karismaattinen sillä perusteella, että puhuu puhelimessa hiljaisella äänellä ja jotkut katsovat sinne päin. [/quote] Hyvin näytät olevan perillä tästä. Juuri tätä tarkoitan karismallani. Ihmiset noteeraavat minut ja monet ovat vihamielisiä minua kohtaan. [/quote] Jos ihmiset suhtautuvat vihamielisesti, silloin ei varmasti ole karismaattinen. Karismaattinen ihminen yleensä on sellainen josta muut vaistomaisesti pitävät. [/quote] Minusta toki pidetään, hyvinkin paljon. Esim työpaikalla ihmiset noteeraavat minut ihan eri tavalla kuin muut. Karismaattinen ihminen voi olla yhtä aikaa rakastettu ja vihattu. [/quote] Työpaikalla on pakko olla mukava työkavereille jos haluaa olla kohtelias ja pitää yllä hyvää työilmapiiriä. Minun työpaikallani oli eräs räiskyvä persoona joka varmaan uskoi olevansa suosittu. Oikeasti hän suunnilleen vei kaiken ilman huoneesta eikä kukaan olisi häntä oikein jaksanut, siitä huolimatta että hän oli ajoittain hyvinkin hauska. Lopulta työyhteisö sai hänestä tarpeekseen ja teimme porukalla valituksen pomolle. [/quote] Mä en pidö itsestäni meteliä työpaikalla enkä muuallakaan. En juttele yleensä kenenkään kanssa, nautin pelkästään ympärilläni vallitsevasta tunnelmasta. Pidän omista ajatuksistani - viihdyn itseni kanssa. Pyrin olemaan kohtelias ja huomaavainen ja kohdella muita kuin haluaisin itseäni kohdeltavan. -Ap
[/quote]
Sinähän vaihdat täällä persoonallisuuttasi yhtä usein kuin toiset vaihtavat paitaa. Onhan tuokin yksi tapa selviytyä siitä että sai kritiikkiä toisessa ketjussa.
[/quote]
Miten niin vaihdan?
Tuijottavat sinua siksi kun selvästi häpeilet puhelimeen puhumista ja kyttäilet muita ihmisiä samalla ikään kuin puhuisit jotain salaisuuksia puhelimeen. Kyllähän sellainen näyttää tyhmältä ja kerää varmasti ärtyneitä katseita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:27"]Monet luulevat olevansa kauniita, vaikka eivät todellakaan ole. Tai kuvittelevat saavansa ihan kenet tahansa, jos vain haluaisivat.
[/quote]
Minä en ajattele olevani kaunis eli todennäköisesti olen oikeasti kaunis. -Ap
[/quote]et taida olla mikään järjen jättiläinen :D
[/quote]
En niin. Käynyt vain peruskoulun ja sekin meni läpi juuri ja juuri.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:55"]Tuijottavat sinua siksi kun selvästi häpeilet puhelimeen puhumista ja kyttäilet muita ihmisiä samalla ikään kuin puhuisit jotain salaisuuksia puhelimeen. Kyllähän sellainen näyttää tyhmältä ja kerää varmasti ärtyneitä katseita.
[/quote]
Tämä pitää kyllä paikkansa, siis että puhun salaisuuksia puhelimeen. En pidä siitä että joku on vieressä kun puhun puhelimeen. Privaattitoimintaa. Jotkut kailottavat puhelimeen niin että koko tilassa kaikuu. Ei kovin viehättävää...
Karismaattinen ihminen ei häpeile puhelimeen puhumista. Et ole karismaattinen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:36"]Karismaattinen ihminen ei häpeile puhelimeen puhumista. Et ole karismaattinen.
[/quote]
Mutta jos kailottaa puhelimeen se on hyvinkin karismaattista.
En mä häpeä puhelimeen puhumista, otan vain muut huomioon. Esim. Japanissa on puhelimeen puhuminen kielletty julkisissa. Ovat hyvätapaisia. Suomalaisten pitäisi ottaa oppia.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:40"]Riippuu ap siitä että oletko vain omasta mielestäsi karismaattinen vai onko myös muut sitä mieltä. Minulle ei tee tuskaa tunnustaa jonkun olevan karismaattinen eli en luo vihaisia katseita.
Mutta minulla on yksi työkaveri, mies joka on omasta mielestään todella karismaattinen ja hänellä todellakin on itsetunto sen suhteen korkealla. Ainoa ongelma vain on että vain hän itse luulee noin. Eli kyse on todella egoistiseta luonteesta. Hän lähestyy treffiehdotuksillaan aina vain kaunottaria. Eikä huomaa mitään outoa siinä että ei saa vastakaikua.
En tunne sinua ap. Mutta se miten itse näkee itsensä on vain oma mielipide. Jos tuntuu että muut ovat vihamielisiä niin aika kaukaa haettu syy se että olisivat kateellisia.
[/quote]
Mä en välitä komistuksista. Tärkeintä on sielujen sanaton sympatia.
Uskomukseni siihen että olen karismaattinen on tullut sen myötä millaisia reaktioita olen saanut ja saan ihmisissä aikaan ja miten he suhtautuvat minuun.
Aluksi hämmennyin miksi saan erityishuomiota joten aloin pohtia, voisiko kyseessä olla karisma. Sehän se olikin. Siitä päivästä lähtien ymmärsin miksi olen tuntenut olevani niin erilainen kuin kaikki muut.