Onko 700 mielenosoittajaa paljon vai vähän?
Kommentit (45)
Aika vähän siihen uhoon nähden.
Puhuivat kymmenistä tuhansista etukäteen.
Jäi pieruksi.
Tosi vähän.
Vähemmän kuin meillä ihmisiä töissä.
No on se tässä säässä.
Siellä tulee lunta vaakasuorassa ja tuulee jäätävästi.
Yllättävän paljon r y s s ä nmielisiä, n a t s eja ja Qanon hörhöjä
Mithä hihhulit nyt osoittaa pahoittaneensa mielensä?
Yhden koulun peruskoko. Välitunnilla tuollainen porukka pihalla.
Joo, ne 49 300 perui tulonsa kun yhyy sataa lunta. 🤣
Hävettäisi jossain Ano-tollon ja venäjämielisten mielenosoituksessa olla vaikeuttamassa ihmisten kulkua, ja lisäämässä poliisien työtä. Perussuomalaisena minua lisäksi suunnattomasti ärsyttää se, että nämä liitetään vielä perussuomalaisiin tuon poispotkitunkin vuoksi, ja tämä tulee vaikuttamaan PS:n kannatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli aika mahtavia syitä ihmisillä Telegram-ryhmässä sille, miksi eivät tulekaan. Rekan lämmitin ei toiminutkaan, ei mulla ollutkaan autoa vaikka eilen vielä luulin että on, hups. Uhota pitää niin maan perkleesti mutta ei sitten kuitenkaan tehdä mitään.
Turtiainen istuu kotisaunassaan Juuassa ja kiskoo kaljaa. Käkättelee tyhmille, joita qusetti.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi jossain Ano-tollon ja venäjämielisten mielenosoituksessa olla vaikeuttamassa ihmisten kulkua, ja lisäämässä poliisien työtä. Perussuomalaisena minua lisäksi suunnattomasti ärsyttää se, että nämä liitetään vielä perussuomalaisiin tuon poispotkitunkin vuoksi, ja tämä tulee vaikuttamaan PS:n kannatukseen.
Elokapina laski vihreiden kannatusta, ja tämä tulee laskemaan persujen kannatusta.
Faceryhmässä naiset itkee silmät päästään onnesta katsoessaan noita videoita. Siis mitä mä just luin :D
Pienimunaiset lantavarpaat ovat kerrankin lähteneet isolle kirkolle ja heti jäivät jumiin keskelle tietä. Näitäkö pitäisi ihailla ja kannustaa?
No siinä Unelma-miekkarissa oli tuhansia, eli aika vähän tuo 700 on. Lisäksi niistäkin puolet on kuulemma jotakin ulkopuolisia, jotka tulivat katsomaan hommaa viihteen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jälleen kerran nähtiin, miten nettiin voi kirjoitella mitä tahansa, mutta tosipaikassa mitään ei tapahdu. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Puuhanainen Annika Leino alias Finland on persu ja Mika Niikon kaveri. Joten tietenkin liitetään. On siellä ryhmissä moni muukin eduskuntapersu mesonut kannustamassa, käy itse katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokapina laski vihreiden kannatusta, ja tämä tulee laskemaan persujen kannatusta.
Niin tekee. Siksi olen jopa ajatellut, että jos tämä on Venäjältä johdettua vaikuttamista, Venäjä ei halua Suomeen oikeistohallitusta. Se, että Venäjä olisi tämän takana on kyllä minusta epätodennäköistä, mutta mahdollista. Anon joukoissa on paljon venäläisiä ja dosenttejakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia siellä on katsokaa streameista...
No ei ole :D Siellä on stadilaiset kattelemassa popparien kanssa miten kauan noilla kestää kunto.
Meillä on enemmän väkeä työmaaruokalassa.