Kerkiäähän sitä yhdessä huvipuistossa tänä kesänä käymään.t.ammattivalittaja
Miehellä töitä vielä enemmän kuin muina kesinä. Onneksi edes huvipuistossa kerkiää käymään.
Kommentit (7)
Mee takas plussalle valittaan, silmiin sattuu nää sun avaukset!! Vaihda edes nimimerkkiä. Miten joku voi olla noin negatiivinen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"]
Mee takas plussalle valittaan, silmiin sattuu nää sun avaukset!! Vaihda edes nimimerkkiä. Miten joku voi olla noin negatiivinen.
[/quote] Ei tämä ole negatiivinen aloitus, päinvastoin. Tuo ammattivalittaja on vaan mun nimimerkkini.ap
Mies tarvitaan joka asiassa vai? Mikset mene lapsen kanssa kaksin? Mulla on mies töissä koko kesän, mä ja 2 alle kouluikäistä ollaan tekemässä silti useampikin pieni kesäreissu. Eikä olla edes hyvä tuloksia, ihan kotimaassa lomaillaan ja telttamajoituksessa :).
Vieläkö sää sitä nykystä lastas jaksat etkä ole kyllästynyt ja antanut pois kuten teit aiemman lapsesi kohdalla?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:29"]Mies tarvitaan joka asiassa vai? Mikset mene lapsen kanssa kaksin? Mulla on mies töissä koko kesän, mä ja 2 alle kouluikäistä ollaan tekemässä silti useampikin pieni kesäreissu. Eikä olla edes hyvä tuloksia, ihan kotimaassa lomaillaan ja telttamajoituksessa :).[/quote] Kyllä mä vaan reissuun tarvitsen miestä sairauksieni takia. Toki käydään puistoissa,liikennepuistossa yms ilman miestä.ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:31"]Vieläkö sää sitä nykystä lastas jaksat etkä ole kyllästynyt ja antanut pois kuten teit aiemman lapsesi kohdalla?[/quote]
Turha vittuilla kun et asioista mitään tiedä. En anna ikinä nykyistä lastani adoptioon ja silloin oli tilanne täysin eri.ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"]
[/quote]nähhäähähähääh sun iloks nostelen av:alotuksiii