Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerkiäähän sitä yhdessä huvipuistossa tänä kesänä käymään.t.ammattivalittaja

Vierailija
13.06.2015 |

Miehellä töitä vielä enemmän kuin muina kesinä. Onneksi edes huvipuistossa kerkiää käymään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"]

Mee takas plussalle valittaan, silmiin sattuu nää sun avaukset!! Vaihda edes nimimerkkiä. Miten joku voi olla noin negatiivinen.

[/quote]nähhäähähähääh sun iloks nostelen av:alotuksiii

Vierailija
2/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee takas plussalle valittaan, silmiin sattuu nää sun avaukset!! Vaihda edes nimimerkkiä. Miten joku voi olla noin negatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:18"]

[/quote] Ei tämä ole negatiivinen aloitus, päinvastoin. Tuo ammattivalittaja on vaan mun nimimerkkini.ap

Vierailija
4/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitaan joka asiassa vai? Mikset mene lapsen kanssa kaksin? Mulla on mies töissä koko kesän, mä ja 2 alle kouluikäistä ollaan tekemässä silti useampikin pieni kesäreissu. Eikä olla edes hyvä tuloksia, ihan kotimaassa lomaillaan ja telttamajoituksessa :).

Vierailija
5/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sää sitä nykystä lastas jaksat etkä ole kyllästynyt ja antanut pois kuten teit aiemman lapsesi kohdalla?

Vierailija
6/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:29"]Mies tarvitaan joka asiassa vai? Mikset mene lapsen kanssa kaksin? Mulla on mies töissä koko kesän, mä ja 2 alle kouluikäistä ollaan tekemässä silti useampikin pieni kesäreissu. Eikä olla edes hyvä tuloksia, ihan kotimaassa lomaillaan ja telttamajoituksessa :).[/quote] Kyllä mä vaan reissuun tarvitsen miestä sairauksieni takia. Toki käydään puistoissa,liikennepuistossa yms ilman miestä.ap

Vierailija
7/7 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:31"]Vieläkö sää sitä nykystä lastas jaksat etkä ole kyllästynyt ja antanut pois kuten teit aiemman lapsesi kohdalla?[/quote]
Turha vittuilla kun et asioista mitään tiedä. En anna ikinä nykyistä lastani adoptioon ja silloin oli tilanne täysin eri.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme