Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava korona - vertaistukea kaivataan

Vierailija
04.02.2022 |

Alkuviikosta näytti, että oli menossa jo ohitse. Oli parina yönä kova kuume, tosin se laski kipulääkkeillä. Tänään sitten iski taas pahemmat oireet. Hirveä selkäkipu tällä hetkellä, kuumeinen olokin. En ole edes pitänyt lomaa, vaan tehmyt normaalisti etänä töitä; yhtenä päivänä pidin sairaslomaa. Olisiko vinkkejä, miten saada oireita kuriin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötköttele vatsallasi, tee pullopuhallusta ja ota rauhallisesti.

Vierailija
2/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sekavasti. Siis en ole pitänyt lomaa muuten kuin vain yhtenä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy makoilla vatsalla, jos tulee keuhko-oireita. Itse asiassa kun se alkoi, oli outo fiilis keuhkoissa hetkellisesti, kunnes muuttuivat oireet normaaleiksi ja influenssamaisiksi.

Vierailija
4/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista ruokaan raakaa valkosipulia sillä se on luonnon vanhin antibiootti. Kypsennys vie tehot niin että se pitää raakana puristaa. 

Vierailija
5/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä tuli äsken ihan mielettömän kipeäksi ja oikea jalkakin on kipeä. Jotenkin jäykkä ja outo olo. En tiedä, mikä variantti on kyseessä, kun oon vain kotitestillä testannut. Ainakin kovemmat oireet on olleet kuin oletin omikronissa olevan.

Vierailija
6/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin sen pahenemisvaiheen pitäis olla kohta käsillä. Koko hässäkkä alkoi noin viikko sitten. Ainakin siis tänään oireet ovat pahentuneet uudelleen.

Vierailija
7/7 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy makoilla vatsalla, jos tulee keuhko-oireita. Itse asiassa kun se alkoi, oli outo fiilis keuhkoissa hetkellisesti, kunnes muuttuivat oireet normaaleiksi ja influenssamaisiksi.

Siis häh? Ihanko tosi. Minä koin että keuhko oireisiin pitää yläpäätä nostaa ylös ja säätö sänky olisi ollut parhain kun se tyyny kasa ei oikein toiminut. Pää ylhäällä oli kaikkein parasta nukkua. Se säätö sänky nostaa yläpäätä olisi ollut ihan kaikkein parasta keuhko oireisiin. Pitää sellainen sänky seuraavaksi hankkia kun alkaa vanhaksi tulla.