Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Grillaa HIILIGRILLILLÄ tai et grillaa OLLENKAAN!

Vierailija
13.06.2015 |

Nyt on asiat sillä mallilla, että joko SINÄ grillaat PALLOGRILLILLÄ tai SINÄ et grillaa OLLENKAAN!!! ONKO TÄMÄ NYT SELVÄ???

Jos SINÄ omistat sähkögrillin... kanna se roskikseen. Mieluiten BIOJÄTEROSKIKSEEN, että vihreät saavat paskahalvauksen. Jos SINÄ omistat kaasugrillin... lahjoita se vaikka naapurille, mutta hankkiudu siitä eroon.

Homma menee nimittäin niin, että ei OLE olemassa parempaa grilliä kuin perinteinen, tuttu ja turvallinen, jo 1970-luvulta asti hyväksi havaittu pallogrilli. Ihan kuningasluokkaa, okei? Eli kuten Lucifer-grillin mainoslause kuuluu: SAATANAN HYVÄ GRILLI! Eikä tarvitse edes olla Lucifer, moni muukin firma tekee samanlaisia!

Ikinä et tule sähkö- tai kaasugrillillä saamaan aikaan yhtä hyvää lopputulosta kuin tarunhohtoisella PALLOGRILLILLÄ, joka toimii hiilivoimalla. Ikinä. Koskaan.

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288691716807.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jä meidän grilli maksoi aikapaljon enemmän kuin jossain mainittu 600 euroa. Mä ala millään pallogrillillä grillailemaan, se on paloturvallisuusriski.

Sinua on kusetettu, ja tulet tänne ulisemaan? Toivottavasti auttoi.

Vierailija
22/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoaa oikeaa grillaamista on.se, kun hiilloksen tekee itse puita polttamalla. Niin tulee ruokaan paras grillatun maku. Ei valmiilla hiilillä pääse samaan. Eikä kaasulla. Kaikilla tavoilla olen joka kesä grillannut monen monta kertaa ja paras lopputulos on, kun sen.hiilloksen tekee itse puilla.

En tiedä, mistä johtuu, mutta hiiligrillillä grillatusta ei tule samanlaista hyvää makua. Vaikka kokeilisi mitä hiiliä. Ja sytytysnesteet varsinkin ovat ihan hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutattu grilli kodassa. Mutta ihan yksi lysti millä muut grillaa. Kivaa vappua kaikille.

Vierailija
24/24 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä grillaan mun sähköuunissa, panen vaan grillivastuksen päälle. Ja hyvää ruokaa tulee ja iloista vappumieltä löytyy vaikka aplle antaa. HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE GRILLEILLE,