Mitä mieltä nimestä Stella?
Mitä mielikuvia tulee kyseisestä nimestä? Onko jo kovin yleinen? Itse en tunne ketään Stellaa
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:29"]
Unilääkkeen nimi.
[/quote]
Mullakin tuli tää ekana mieleen. No kertoo ehkä enemmän musta kuin nimestä
Winx Stella Stella Stellaaaaaah, auringon ja kuun keiju
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:15"]Mitä mielikuvia tulee kyseisestä nimestä? Onko jo kovin yleinen? Itse en tunne ketään Stellaa
[/quote]
Se jonka tunnen, ei oo kaikki muumit paatissa.
tosi rasittavia nenäkkäitä niinkuin nimi kertoo sähisevästi
Lähinnä koira ja joku susiruman klyyvarin omaava nainen
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:35"]
Kiva nimi, mutta mulle tulee aina mieleen zen cafen biisi stella, saanko sua rakastella.
[/quote]
Se biisi on SELLA.
Hieno nimi. (...Ei ehkä kuitenkaan sovi jos sukunimi sattuu olemaan esim. Mähönen , Kämäräinen tms. )
Tulee mieleen vanha jazz-standardi "Stella by Starlight" ,
ja tietysti konditoria "Stella"...
meidän koiran nimi oli Stella,kiva nimi on.
Oljenväriset hiukset, hevostyttö. Sori, mielikuva. Mutta ihan kiva nimi, ei ainakaan ärsytä, kun en kovin montaa tunne.
Mä tykkään. Johtuu ehkä siitä, että pidän lapseni kaverista nimeltä Stella. Hemmetin hauska ja höpsö, kaunis yläasteikäinen neiti.
Mulle jatkuvasti tulee mieleen se jenkkileffan huudahdus: "Stellaaaaaaa!".
Aivan ihana nimi! Go for it. Stella, Veera ja Klaara ois mun kolmoset. Ja pojat ois Leo, Seppo ja Taavetti.
Tulee mieleen Stella McCartney ja Angry Birdsien pinkki lintu. Nätti nimi.
Kiva nimi, mutta mulle tulee aina mieleen zen cafen biisi stella, saanko sua rakastella.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:30"]
Mä tykkään. Johtuu ehkä siitä, että pidän lapseni kaverista nimeltä Stella. Hemmetin hauska ja höpsö, kaunis yläasteikäinen neiti.
Mulle jatkuvasti tulee mieleen se jenkkileffan huudahdus: "Stellaaaaaaa!".
[/quote]
Kauppakeskus Stella ja unilääke, muuten nätti nimi :)