Suhteeni lopahtavat aina?
Olen parikymppinen nainen ja tämä on kolmas seurustelusuhteeni. Seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa useamman. Se oli teinisuhde joka alkoi kaveruudesta ja syventyi. Pari viimeistä vuotta tuntui, että olimme kasvaneet erilleen ja oli erilaiset kiinnostuksen kohteet jne. Tuntui kuin olisi ollut vain kavereita. Yritimme monta kertaa jatkaa suhdetta mutta lopulta olin hyvin ahdistunut ja halusin lopettaa sen.
Parin kuukauden päästä erosta tutustuin mieheen, jonka kanssa seurustelin vuoden. Alussa suhde toimi, mutta poikaystäväni oli hyvin kiireinen eikä hänellä ollut aikaa minulle. Kaikki muu meni edelle. Meillä oli myös aika erilaiset elemäntavat, joten emme sopineetkaan kovin hyvin yhteen. Lisäksi seksi ei toiminut, koska hänelle oli erektioongelmia. Olin aika tyytymätön ja onneton hänen kanssaan.
Pian eron jälkeen tapasin nykyisen poikaystäväni. Hän on ihana, huomaavainen fiksu, luotettava ja kohtelee minua hyvin. Meillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot. Alussa olin hyvin innostunut ja ihastunut, mutta nyt tuntuu että suhde on aivan lopahtanut. Olemme miettineet yhteenmuuttoa, koska vietän nyt melkein kaiken ajan hänen luonaan. Nyt olen alkanut kuitenkin vähän epäröimään tunteitani. Meillä ei myöskään ole kovin hyvää seksielämää. Alussa oli hankaluuksia, kun poikaystävää jännitti liikaa eikä onnistunut, mutta halusin sinnikkäästi odotella. Parin kuukauden jälkeen seksi alkoikin luonnistua paremmin, mutta se on jäänyt. Minua ei haluta yhtään ja se tuntuu niin tylsältä. Seksiä on korkeintaan kerran viikossa mutta välillä ollut taukoa kuukausikin. Eikö tässä vaiheessa pitäisi olla vielä alkuhuumassa ja himota?
Mitä tässä kannattaisi tehdä? Miksi nykyään suhteeni tuntuvat päättyvan niin nopeasti? Olenko alkanut seurustelemaan liian nopeasti? Minulla ei ole koskaan ollut suhteissa erityisen hyvää seksielämää tai on ollut jonkinlaisia ongelmia, joten on vaikea tietää millaista se voisi olla.
Kommentit (6)
Niin milloin oletkaan alkanu sillain seukkaan ja olemaan kimpassa poikakavariesi kanssa. Nyt olet parikymppinen ja olet ehtinyt vaikka mitä.
15 vuotiaana aloitin siis seurustelun.
ap
Kyllähän reipas mies pitää huolen, että peitto heiluu innokkaasti. Mikäs se semmoinen mies on joka ei pidä huolta parisuhteesta? Kikkihiiri.
Ei kannata väkisin yrittää. Uutta matoa koukkuun. Sitä paitsi, kuka sen on määrännyt, että hyvä suhde on pitkä suhde.
Kuulostaa siltä että seurustelu on sulle itseisarvo. Mitäs jos olisit ihan yksinäsi jonkun aikaa?